خانه / قیمت عمده سیاه دانه / قیمت عمده سیاه دانه کیلویی چند

قیمت عمده سیاه دانه کیلویی چند

قیمت عمده سیاه دانه در سال 1401 کیلویی چند

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای خریداران پیش می آید. این است که می پرسند قیمت عمده سیاه دانه کیلویی چند می باشد. چرا ؟ چون همه میدانیم که هر فروشنده ای به دنبال سود بیشتر به مراتب قیمت بالاتری هم می دهد. اما منصفانه نیست که محصولی را با قیمت ناچیز از کشاورز خرید و با قیمت گزافی به مصرف کننده فروخت. مجموعه داپیدو یکی از مراکز بزرگ در کشور می باشد که با همکاری مستقیم با کشاورزان اقدام به فروش مستقیم گیاهان دارویی از جمله سیاه دانه نموده و این مجموعه با فروش مستقیم سیاه دانه از تولید به مصرف با قیمت تولیدی تلاش در جلب رضایت مشتریان خود و همکاری داعم با خریداران عمده می باشد.

برای دریافت پاسخ به سوال قیمت سیاه دانه کیلویی چند کافی است با مشاورین مجموعه ارتباط بگیرید.
همچنین مجموعه داپیدو آماد خدمت رسانی به مردم عزیز در ساعات غیر اداری می باشد.

خواص مصرف این دانه های سیاه در افراد سرد مزاج

خواص مصرف این دانه های سیاه در افراد سرد مزاج

سیاهدانه به علت طبع گرمی که دارد. می تواند برای افراد سرد مزاد یا طبع سرد دارن بسیار مفید باشد. همچنین در درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری‌ های دستگاه کلیه و گوارش کمک کند. در جلوگیری از مبتلا شدن به انواع بیماری ‌های مزمن موثر بوده و از بهترین و مفیدترین دانه های گیاهی برای افراد است.

سیاه دانه به دلیل دارا بودن خاصیت دارویی  و  داشتن طبع گرم از جمله بهترین داروهای گیاهی برای افراد سرد مزاج می باشد. در بیماران سرطانی که به علت شیمی درمانی مجبور به مصرف دارو های شیمیایی هستند. به نارسایی کلیه دچار می شوند، بسیار مفید است.
مصرف روغن سیاه دانه مانع از دفع پروتئین در ادرار می شود. کراتین موجود در خون را کنترل می کند.
افرادی که بعد از مبتلا شدن به سرماخوردگی دائم عطسه می کنند می توانند سیاهدانه آسیاب شده را همراه روغن زیتون مخلوط کرده و به پیشانی خود به عنوان مرهم بگذارند و به مدت یک ساعت نگه دارند. این عمل باعث شده تا از شر عطسه ها خلاص می شوند.

سردرد های ناشی از سرماخوردگی را تسکین می دهد. و موجب می شود که بهبودی خیلی زود حاصل شود. مصرف سیاهدانه در وعده های غذایی برای افراد سرد مزاج خیلی مفید است. همچنین باعث کاهش درد عضلات و درد های مفصلی، درد های گوارشی می شود.
سیاهدانه برای زنان شیرده مفید بوده که باعث افزایش ترشح هورمون های شیر می شود.

قیمت خرید عمده سیاه دانه کیلویی چند می باشد؟

قیمت خرید عمده سیاه دانه کیلویی چند می باشد؟

این که  می پرسیم قیمت عمده سیاه دانه کیلویی چند؟ برای فروشنده بسیار مهم می باشد که آیا خرید عمده میخواهید انجام بدهید یا خرد؟ همیشه در خرید عمده یک محصول هزینه واحد آن از خرید خرد به مراتب کمتر خواهد بود. مثلا در خرید عمده یک گیاه دارویی اگر مقدار مشخصی برای یک کیلو پرداخت می کنید، در سفارش خرد این گونه نیست زیرا در سفارش بسته بندی هزینه های دیگر هم به آن افزوده شده و به مراتب قیمت کیلویی آن حتی ممکن است چند برابر سفارش عمده حساب شود.

از طرفی در فروش، عواملی همچون کیفیت محصول و بسته بندی های مناسب در تعیین قیمت هم تاثیر گذار هستند.
مجموعه داپیدو با ارائه محصولی تازه و با کیفیت از واحد تولیدی، محصولی درجه یک را در اختیار مشتری می گذارد.
همچنین این مجموعه با فروش و پخش آن از طریق اینترنت و خرید آسانی را برای مصرف کنندگان فراهم نموده.
ما به شما دوستان پیشنهاد می‌کنیم که با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

بهترین راه تهیه و خرید عمده سیاه دانه با قیمت مناسب خرید اینترنتی است. در این شیوه با برقراری تماس به پاسخ این سوال خود که سیاه دانه کیلویی چند می باشد می رسید. همچنین در وقت و هزینه های خود صرفه جوی نموده و کالا را درب منزل تحویل می گیرید.

قیمت فروش عمده سیاه دانه در اینترنت

قیمت فروش عمده سیاه دانه در اینترنت

مهمترین مسئله در خرید و فروش سیاه دانه قیمت عمده آن می باشد. علاوه بر قیمت تازه و با کیفیت بودن محصول مهمترین عامل در قیمت گذاری آن می باشد. سیاه دانه تازه دارای طعم تلخی است و معمولا از آن به عنوان ادویه در غذاها به ویژه ترشی استفاده می شود. این بذر بومی جنوب غربی آسیا است و از مدت ها قبل به عنوان ضد انگلی، ضد باکتری و … استفاده می شد. مصرف دانه برای زنان شیرده مفید است زیرا ترشح شیر را افزایش می دهد. مشتریان گرامی می توانند جهت استعلام قیمت عمده سیاه دانه در سال 1401 در وب سایت رسمی ما به شماره های موجود تماس بگیرند و همچنین این محصول را با قیمت خوبی خریداری کنند.

سیاهدانه گیاهی با خواص درمانی فوق العاده

سیاهدانه گیاهی با خواص درمانی فوق العاده

مصرف سیاه دانه تازه برای کاهش علائم آسم مفید است. عصاره آن باعث کاهش سرفه، خس خس سینه و عملکرد بهتر ریه در افراد مبتلا به آسم می شود. این دانه سیاهرنگ با کاهش کلسترول و قند خون به درمان سندرم متابولیک کمک می کنند. برای نهایت بهرمندی از خواص فوق العاده سیاهدانه باید محصولی تازه و با کبفبت را خریداری نمایید. این مجموعه با فروش عمده سیاه دانه مرغوب با قیمت مناسب به دنبال جذب رضایت مشتریان می باشد.

طبق مطالعات اولیه ، مصرف خوراکی عصاره سیادانه 3 بار در روز به مدت 12 روز به کاهش علائم ترک پوست کمک می کند. خواص ضد تشنج سیاه دانه به طور سنتی شناخته شد است. طبق تحقیقاتی که انجام شد، برخی از بیماری ها مانند صرع که در برابر داروهای مدرن مقاوم هستند، با مصرف سیاهدانه به راحتی قابل درمان هستند.

روغن آن برای صورت باعث جوان سازی پوست صورت می شود. در برخی از متون پزشکی سنتی بیان شد است که استفاده موضعی از روغن سیاه دانه و کنجد در درمان آکنه های زیر جلدی بسیار موثراست. برای تهیه این ترکیب، این درمانگران به بیماران خود توصیه می کنند روغن کنجد و پودر سیاهدانه را ترکیب کرده و آن را روی پوست صورت بمالند.

استفاده از این ترکیب به مدت 2 هفته باعث بهبود جوش های زیر پوستی می شود. اما هنگام استفاده از این ترکیب باید مراقب باشید که زیاد از این روغن روی پوست استفاده نکنید زیرا استفاده زیاد از روغن های مختلف باعث مسدود شدن منافذ پوست می شود. روغن سیاهدانه که به صورت موضعی برای افزایش رشد مو، کاهش التهاب و درمان برخی بیماری های پوستی استفاده می شود.

جهت خرید و آگاهی از قیمت عمده سیاه دانه با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

قیمت عمده سیاه دانه سال 1401 در اینترنت

قیمت عمده سیاه دانه سال 1401 در اینترنت

شرکت فروش عمده سیاه دانه مجموعه داپیدو این محصول پرخاصیت و پرکاربرد را با قیمت کاملا رقابتی به بازار توزیع می کند. این محصول را نیز با بازاریابی حرفه ای توسط کارشناسان فروش شرکت به بازارهای بین المللی نیز معرفی کردند و زمینه رشد فروش و تجارت خود را نیز بالا بردند از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت نهایی این مح%LS

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin