خانه / لوبیا چیتی / قیمت لوبیا چیتی تازه + خرید و فروش

قیمت لوبیا چیتی تازه + خرید و فروش

لوبیا چیتی یکی از مواد غذایی با اهمیت در هرم غذائی انسان ها می باشد، لوبیا چیتی که یکی از انواع لوبیاها می باشد و نسبت به خواص و ارزش غذایی آن قیمت مناسبی نیز دارد. لوبیا چیتی در پخت بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. تولید لوبیا چیتی در ایران بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل نوسان قیمت چندانی در طی سال های اخیر نداشته است. خرید و فروش اینترنتی محصولات کشاورزی همچون لوبیا چیتی کمک فراوانی به پخش عمده این محصول می کند.

متقاضیان خرید عمده می توانند این محصول را در حجم های زیاد به صورت غیر حضوری تهیه نمایند. مجموعه داپیدو با همکاری مستقیم کشارزان محصولی با کیفیتو تازه را برای فروش فراهم سازی میکند. خریداران عمده می توانند با برقراری تماس با مشاورین فروش علاوه بر ثبت سفارش خود از قیمت لوبیا چیتی نیز آگاه شوند.

قیمت لوبیا چیتی تازه + خرید و فروش

فروش لوبیا چیتی تازه

فروش لوبیا چیتی تازه

فروش لوبیا چیتی در این سایت مستقیم از واحد تولیدی صورت می گیرد در نتیجه محصولی تازه و ارزان قیمت عرضه می گردد. وجود کیفیت های متفاوت در بازار باعث می شود که این محصول با قیمتهای متفاوتی عرضه گردد. به طور کلی قیمت نهایی یک محصول تحت تاثیر موارد زیر است:

  1. کیفیت ظاهری: یکدستی دانه های لوبیا، عدم وجود هرگونه خرابی یا کرم خوردگی که در اصطلاح محصول دستچین می گویند که قیمت بالاتری دارد.
  2. میزان واردات و صادرات: یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت گذاری لوبیا چیتی میزان واردات و صادرات محصول می باشد. اگر در یک بازار میزان تقاضا از عرضه بیشتر شود یعنی با کمبود محصول روبه رو شویم به مراتب قیمت بیشتر خواهد شد.
    کشورهای بسیاری در صادرات لوبیا چیتی نقش موثری دارند، در صورتی که وضعیت موجود در کشور منجر به صدور دستور واردات به داخل ایران شود، به دلیل عرضه زیاد قیمت تولید داخلی برای مصرف کنندگان کاهش می یابد.
  3. هزینه های تولید: منظور از هزینه تولید هزینهای می باشد که از زمان کاشت تا عرضه محصول در بازار پرداخت می شود را می گویند. اگر دستمزد کارگری و هزین های اجاره ماشین آلات و کارخانه ها افزایش یابد به مراتب قیمت محصول نیز بیشتر میشود.

فروش لوبیا چیتی نسبت به سایر مواد غذایی به دلیل ارزش غذایی بالا و قیمت کمتر بیشتر است. قیمت لوبیا چیتی در سال 1401 دارای نوسانات زیادی به علت خشکسالی و کاهش تولید داشت.

خرید لوبیا مرغوب

لوبیا چیتی به دلیل دارا بودن پروتئین بالا می تواند جایگزین مناسبی به جای گوشت باشد. این مجموعه با تولید محصولات کشاورزی مرغوب و با کیفیت در حجم عمده به دنبال کاهش قیمت و افزایش توان خرید توسط مصرف کنندگان می باشد.

اگر به دنبال یک حبوبات فوق العاده پر از مواد مغذی هستید، لوبیا چیتی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.  لوبیا چیتی به راحتی درست می شود و تقریباً در هر چیزی از سالاد گرفته تا انواع خوراک و خورشت همچنین سوپ می توان استفاده کرد. لوبیا چیتی دارای مزایای تغذیه‌ای و سلامتی فراوانی می باشد. ازمهم ترین آنها کاهش احتمالی رشد تومور و سطح قند خون که می‌تواند به بیماران دیابتی‌ کمک زیادی کند. خطرات بیماریهای قلبی را کاهش می‌دهد، در عین حال از فیبر و پروتئین زیادی برخوردار است.

لوبیا چیتی را معمولاً می‌توان به صورت تازه از کشاورزان و یا از خشکبار فروشیها خریداری کرد. اگر به دنبال خریداینترنتی لوبیا چیتی به قیمت مناسب هستید می توانید در این سایت اقدام نمایید.

این مورد را هم باید یادآور شد که لوبیا چیتی دست چین نسبت به کیفیت بوجاری و به حال خود دارای قیمت بیشتری است و از مرغوبیت و کیفیت بهتری برخوردار است.

قیمت خرید لوبیا چیتی

قیمت خرید لوبیا چیتی

لوبیا چیتی به دلیل خوش پخت بودن و طعم بهتر در بازارطرفدار بیشتری دارد و با افزایش مصرف و تقاضا قیمت فروش آن نسبت به دیگر لوبیا نیز بیشتر می باشد. قیمت بالای لوبیا چیتی سبب شد تا کشاورزان بیشتر به کاشت این محصول بپردازند. لوبیا چیتی بیشتر در مناطق پر بارش کشت میشود چراکه محصولی با نیاز آبی زیادی می باشد.

در امسال به دلیل کمبود آب خشکسالی و کاهش تولید حبوبات در کشور قیمت لوبیا افزایش چشمگیری داشت. در نتیجه مهمترین عامل در تعیین قیمت گذاری میزان تولید محصول و عرضه می باشد. چراکه با کاهش تولید قیمت می تواند تا چندین برابر افزایش یابد به عنوان مثال خاکشیر در سال 1401 تا 6 برابر نیز افزایش داشت.

کاشت لوبیا چیتی در بین کشاورزان رقابتی است زیرا مصرف آن نسبت به حبوبات دیگر بیشتر است. رشد لوبیا چیتی تحت تاثیر عوامل مختلفی است که شامل خاک و نور خورشید است. لوبیا چیتی به خاک غنی و مناسب نیاز دارد و با دادن مواد آلی به خاک مانند کود دامی، کمپوست، کیفیت محصول نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

حذف منظم علف هرز برای رشد سالم گیاه مورد نیاز است، زیرا ریشه علفهای هرز رطوبت و مواد مغذی را از لوبیا چیتی می گیرد. لوبیا چیتی ممکن است مبتلا به بیماریهایی از جمله بیماریهای قارچی و ویروسها باشد، به خصوص در شرایط مرطوب برای جلوگیری از آنها باید روشهای صحیح آبیاری به حبوبات را بدانید.

تولید یک محصول با کیفیت، نه تنها بازار پسندی بهتری دارد بلکه با قیمت بهتری نیز به فروش می رود. جهت استعلام قیمت عمده لوبیا چیتی تازه و اعلا به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin