خانه / سیاه دانه / قیمت سیاه دانه اصفهان در عمده فروشی + خرید

قیمت سیاه دانه اصفهان در عمده فروشی + خرید

قیمت سیاه دانه اصفهان در عمده فروشی + خرید

سیاهدانه گیاهی با نام عملی Niglla Sativa که به شکل بوته های با گل های سفید و صورتی می باشد میوه این گیاه یا همان دانه های سیاهرنگ می باشد که خواص درمانی یا دارویی فوق العاده ای دارد، این گیاه در ایزان بیشتر در اصفهان، چهارمحال بختیاری و گلستان کشت می شود و بالا بودن قیمت خرید سیاه دانه ارزش دارویی آن می باشد.

مجموعه داپیدو اولین مرکز خرید و فروش اختصاصی سیاه دانه در کشور می باشد. این مرکز فروش سیاه دانه را با کیفیت تولید و با کمترین قیمت ممکن به بازار عرضه می کند. امکان خرید غیر حضوری در این مجموعه نیز امکان پذیر می باشد و کافیست با یک تماس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروش عمده سیاه دانه اصفهان

فروش عمده سیاه دانه اصفهان

بی شک سیاه دانه یکی از بهترین دانه های روغنی با خاصیت دارویی فراوان ,و ارزان قیمت است. مصرف این گیاه دارویی در زندگی نه تنها سلامت جسمی انسان را تامین می کند، بلکه خاصیت آرامش بخشی نیز دارد. با استفاده از روغن سیاهدانه بر روی سر علاوه بر تقویت رشد مو به کاهش شوره و خارش سر کمک می کند.

مصرف پودر سیاه دانه با عسل کاربردهای فراوانی از جمله می توان به تاثیر آن بر روی لاغری و کاهش وزن اشار کرد. با مصرف صحیح این معجون می توانیم طی یک مدت زمان مناسب، به اندامی استاندارد دست یابیم و از چربی های اضافی بدن بکاهیم. به دلیل مناسب بودن قیمت سیاه دانه نسبت به داروی های شیمایی و عملکرد بهتر آن طرفداران بیشتری را به خود جذب نموده است.

این مجموعه تولید و پخش سیاه دانه ایرانی با ارسال به تمامی نقاط کشور امکان خریدی آسان را برای مشتریان دیگر استان ها نیزفراهم نموده تا به راحتی محصول مورد نیاز خود را خرید کنند. شما مشتریان می توانید متناسب با نیاز خود بهترین محصول را با نازلترین قیمت بازار و کمترین هزینه ممکن در اختیار داشته باشید.

با توجه به کیفیت اعلاء و قیمت بسیار مناسب در این مرکز فروش، مشتریان ترجیح می دهند تا خرید سیاه دانه را از طریق این مرکز فروش سیاه دانه در اصفهان که محصول را مستقیم از تولید به مصرف در اختیارشان قرار می دهد، انجام دهند.

قیمت فروش سیاه دانه عمده

قیمت فروش سیاه دانه عمده

با توجه به این که در سالهای اخیر شاهد افزایش قیمت محصولات مختلفی همچون خاکشیر، کنجد و … بودیم اما سیاه دانه به دلیل تولید بسیار داخلی زیاد در کشور کاهش قیمت داشت. مهمترین عامل در تعیین قیمت یک محصول میزان عرضه محصول در بازار می باشد. امروزه آگاهی از نرخ محصول، برای همه مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است جهت استعلام قیمت می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت فروش سیاه دانه در اصفهان به دلیل عرضه مستقیم از تولیدی بسیار مقرون بصرفه تر می باشد. بهتر است مشتریان پیش از خرید اقدام به دریافت مشاوره از مراکز فروش عمده کنند تا با آگاهی کامل اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایند تا بتوانند مدیریت هزینه ها را به درستی انجام دهند.

باید در نظر داشت که خرید آنلاین سیاه دانه  از مراکز معتبری همچون مجموعه داپیدو به دلیل خدمات ویژه ای که برای مشتریان خود ارائه می دهند هزینه های کمتری را پرداخت خواهند کرد. زیرا محصول به صورت مستقیم از تولید به مصرف در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد.

برای آگاهی از قیمت روز سیاه دانه به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin