خانه / روغن سیاه دانه / قیمت سیاه دانه عمده خوراکی و روغنی + فروش روغن

قیمت سیاه دانه عمده خوراکی و روغنی + فروش روغن

قیمت سیاه دانه عمده خوراکی و روغنی + فروش روغن

مهمترین عامل در خرید محصولاتی همچون سیاه دانه و روغن آن قیمت فروش می باشد. یک فروشنده موفق همیشه به دنبال عرضه محصولی با کیفیت و قیمت مناسب تر می باشد. چراکه عرضه محصولی ارزان قیمت و تازه توجه مشتریان بیشتری را به خود جذب می کند. این مرکز فروش عمده سیاه دانه و روغن سیاهدانه به دلیل عرضه مستقیم پس از تولید قیمت فروش کمتری دارد. در نتیجه اگر به دنبال خریدی ارزان تر هستید می توانید در از این مجموعه به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام به خرید نمایید.

جهت ارتباط با واحد فروش این مجموعه و استعلام قیمت سیاه دانه به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

فروش سیاه دانه روغنی

فروش سیاه دانه روغنی

روغن سیاهدانه عموما مصرف غیر خوراکی دارد به دلیل طعم تلخی که دارد. قیمت فروش روغن سیاه دانه نسبت به خواص دارویی و درمانی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد. این محصول دارویی خواص درمانی بسیاری دارد و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه از این روغن به دلیل کاربرد زیادش استفاده های زیادی می شود؛ مثلا نتایج آزمایشات مختلف نشان داد که استفاده از روغن سیاه دانه باعث کلاژن سازی در پوست می شود و پوست را نرم و لطیف می کند. از طرفی قیمت سیاه دانه بسیار مناسبت تر از کرم ها موجود در بازار می باشد.

امروزه صنایع تولید مواد آرایشی و بهداشتی برای کسب رضایت حداکثری به سمت استفاده از مواد طبیعی برای تهیه محصولات خود هستند که سیاهدانه به دلیل خواص بی نظیرش در این صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. روغن سیاهدانه همانطور گفتی غیر خوراکی می باشد  اما خواص نرم کنندگی ویژه ای به کرمهای مرطوب کننده می دهد. برای مصارف خوراکی از این روغن باید چند قطره از آن را همراه با دیگر روغن های خوراکی مصرف نمود.

قیمت عمده سیاه دانه و روغن

قیمت عمده سیاه دانه و روغن

چنانچه به دنبال از قیمت روز سیاه دانه و روغن آن هستید به دلیل نوسانات بازار از درج قیمت در سایت معذوریم اما برای آگاهی از نرخ روز در بازار با مشاورین فروش مجموعه داپیدو در ارتباط باشید که برای این کار کافیست به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

در حال حاضر فروش این محصول در این مجموعه به صورت عمده در کیسه های 20 و 25 کیلویی صورت  می گیرد. جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین می توانید به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. لذا برای اطلاع از قیمت عمده سیاه دانه و روغن آن با مشاورین فروش مجموعه دتماس باشید.

در این سایت نیز می توانید روغن سیاهدانه را در حجم های یک لیتری یا بیشتر تهیه نمایید. لازم به ذکر است که قبل از خرید روغن به مشاورین فروش مجموعه تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید. این سایت با فروش عمده سیاه دانه روغنی و خوراکی به قیمت تولیدی امکان خریدغیر حضوری را نیز برای مشتریان فراهم نموده تا بدون دقدقه و هزینه زیاد محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

علاوه بر خرید روغن سیاه دانه می توانید با تهیه خود دانه ها روغنی از این مجموعه خودتان اقدام به تهیه روغن سیاهدانه نمایید. شما هم اگر می خواهید این نوع روغن مرغوب و دارویی را تهیه نمایید، حتما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران مربوطه اطلاعات لازم در خصوص خرید این محصول را در اختیار شما قرار دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin