خانه / قیمت عمده کنجد / قیمت کنجد سفید ارده گیری + فروش عمده

قیمت کنجد سفید ارده گیری + فروش عمده

عرضه کنجد سفید به قیمت روز از تولیدی در این مجموعه توجه بسیاری از خریداران را به خود جذب نموده است. چراکه در فروش مستقیم یک محصول پس از تولید به دلیل عرضه مستقیم به دست مصرف کنندگان قیمت نهایی بسیار مناسب تر خواهد بود، از این رو بسیاری از خریداران عمده و تاجران به دنبال تولید کننده ها هستند.

مجموعه داپیدو به عنوان تولید کننده و عرضه کننده انواع کنجد به دنبال فروش محصولی با قیمت مناسب می باشد. در نتیجه خرید محصول از این مجموعه به دلیل فروش حضوری و غیر حضوری بسیار آسان و راحت است. کافیست برای کسب قیمت کنجد به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

قیمت کنجد سفید ارده گیری + فروش عمده

فروش عمده کنجد ارده گیری

فروش عمده کنجد ارده گیری

کنجد از دانه های روغنی بسیار پر مصرف می باشد که کاربردهای بسیاری دارد. این دانه علاوه بر روغنگیری برای تولید فرآورده های دیگری نیز استفاده می شود. این دسته از تولیدات از منابع غذایی مفید و سرشار از می باشند و خریداران بسیاری دارد.

در این زمینه بر طبق تحقیقاتی که دانشمندان و محققان بر روی کنجد و فرآورده های آن بعمل آوردند، ثابت شد که مواد معدنی ایده آلی در آنها وجود که مصارف آنها در زندگی برای سلامت انسان مهم است. قیمت کنجد نسبت به ارزش غذایی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. طبق آزمایشاتی که صورت گرفت لیست ارزش غذایی موجود در کنجد را در پایین مشاهده می کنیم. درصد وجود هرکدام بیان گر اهمیت ترکیبات مهم موجود در این دانه روغنی می باشد.

  • پروتئین : ۱۷ گرم
  • انرژی : ۵۶۷ کیلو کالری
  • کربوهیدرات : ۲۶ گرم
  • چربی : ۴۸ درصد
  • فیبر : ۱۶/۹ درصد
  • قند : ۰/۵ گرم
  • کلسیم : ۱۳۱ میلی گرم

علاوه بر ترکیبات بالا ویتامین هایی مانند b, d, f1 و e در آن ها به میزان فراوان وجود دارند. هم چنین روغنی که در کنجد موجود می باشد در حد ۵۰ درصد تخمین زده می شود. ویتامین f که ذکر نمودیم اسیدی چرب است که سطوح پوستی جدیدی را ایجاد می کند. از سویی دیگر بهتر است بدانید که با مصرف هر یک قاشق حدود ۴۵ کیلو کالری به ما می دهد.

فروش کنجد در این مجموعه به صورت عمده صورت میگیرد بنابراین جهت خرید و استعلام قیمت با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم از نحوه ثبت سفارش و ارسال و دریافت کالا آگاهی کامل را کسب نمایید.

قیمت روز کنجد سفید

قیمت روز کنجد سفید

قیمت کنجد سفید به عواملی همچون میزان عرضه و تقاضا، میزان واردات و صادرات و تغییرات ارزی بستگی دارد. اگر در یک بازار عمده فروشیمیزان عرضه کاهش یابد به مراتب قیمت فروش نیز افزایش میابد. در نتیجه با تولید این محصول در داخل کشور میتوان تا حد بسیاری از افزایش نرخ خرید و فروش جلوگیری کرد.  به عنوان مثال در فروش سیاهدانه قیمت عمده سیاه دانه به دلیل تولید بالای این محصول کاهش چشمگیری داشت.

بسیاری از محصولات مثلی لوبیا سفید همچون کنجد در سال 1401 با افزایش قیمت همراه بود. علت افزایش قیمت همانطور که گفتیم کاهش عرضه محصول و افزایش نرخ ارز در بازار بود. امروزه تغییرات زیادی در نرخ فروش پیدا کرده و در این بین تورم نیز می تواند عامل اصلی در ایجاد دگرگونی باشد.

معمولا هزینه های احتمالی که به طور لحظه ای برای فروش این اقلام به تصویب می رسند جهانی می باشند. چراکه خرید فروش این اقلام به کشور خاصی تعلق ندارد و بازار فروش گسترده ای در جهان دارد. بهتر است برای آگاهی از قیمت عمده کنجد به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin