خانه / لوبیا چیتی / قیمت خرید لوبیا چیتی عمده در زنجان

قیمت خرید لوبیا چیتی عمده در زنجان

شاید برای شما این سوال پیش آید که چرا قیمت خرید لوبیا چیتی از دیگر حبوبات بیشتر است؟ در پاسخ به این سوال یکی از دلایل افزایش قیمت لوبیا یا هر محصول دیگری افزایش میزان مصرف یا تقاضا آن می باشد. درصورتی اگر میزان عرضه محصول نیز افزایش یابد با کاهش قیمت نیز همراه خواهیم بود. لوبیا چیتی به دلیل محبوبیت بالا و خوش پخت بودن آن در داخل کشور مصرف بالایی دارد.

لوبیا چیتی طبع گرمتری دارد و برعکس لوبیا قرمز نفخ کمتری دارد. از این نوع لوبیا در بیشتر غذاها همچون آش یا خورشت بجای لوبیا قرمز استفاده نمود. معده انسان بگونه ای ساخته شده که برای هضم یک نوع غذای کاملا سرد یا کاملا گرم از لحاظ طبع طب سنتی باید با مکملهایی استفاده نمود تا این مشکل را برطرف کند و آن استفاده از ادویجات گرم است تا معده را به تعادل برسانیم. لوبیا چیتی را می توان با روغن زیتون تفت داد تا طبع آن متعادل شود و بیشتر در غذاهایی مثل قورمه سبزی یا خورشت مراغه استفاده می گردد.

جهت استعلام قیمت خرید لوبیا چیتی عمده با شماره های موجود در ارتباط  باشید.

قیمت خرید لوبیا چیتی عمده در زنجان

خردید لوبیا چیتی زنجان

خردید لوبیا چیتی زنجان

همانطور که گفته شد طبع لوبیا چیتی گرم است و برعکس حبوبات دیگر که طبع سردی دارند می توانید در غذاهای مختلف آنرا مورد استفاده قرار دهید. لوبیا سرشار از فیبر و پروتئین است که می توانید آنرا جایگزین گوشت قرمز کنید و برای ورزشکارانی که می خواهند افزایش حجم عضلانی داشته باشد بهتر است با خرید لوبیا چیتی که قیمت مناسبی دارد مقدار قابل توجهی کالری و پروتئین وارد بدن خود کنند.

افرادی که می خواهند رژیم لاغری بگیرند توصیه ما اگر میخواهید گیاه خواری کنید حتما از لوبیا مصرف کنید. چراکه بدن ما نیاز به پروتئین دارد و لوبیا چیتی جایگزین مناسبی به جای گوشت می باشد. استفاده روزانه از این ماده می توانند انرژی بدن را تامین نمایند و احساس سیری پیدا کنید. جهت خرید لوبیا چیتی با کیفیت ممتاز و قیمت کمتر به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

اطلاعاتی در مورد لوبیا چیتی

اطلاعاتی در مورد لوبیا چیتی 

بهتر است برای طبخ لوبیا از یک روز قبل آنرا خیس نموده و آنرا بپزید تا نفح آن کاهش یابد.

خریداران هنگام خرید باید به کیفیت محصول دقت نماید که محصولی تازه و با کیفیت بگیرند. لوبیا باید دست چین و یکدست باشد و بخوبی سورت شد باشد که توسط دستگاه کالر سورت این فرآیند صورت میگیرد. این دستگاه لوبیا ها را بر اساس اندازه و رنگ دانه ها از هم تفکیک می کند و محصولی یکدست می دهد.

لوبیا چیتی طبع گرم دارد

شاید برایتان این سوال پیش آید که لوبیا چیتی طبع گرم دارد یا سرد؟ بر اساس آنچه که در کتب طب سنتی آمده است طبع لوبیا چیتی گرم و تر است. این که لوبیا دارای طبعی گرم است نتها چیز بدی نیست بلکه برای افراد سرد مزاج بسیار مفید می باشد.

در ایران این نوع از لوبیا در بیشتر مناطق پر بارش و زمین های مرغوب کشت می شود. این محصول در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد و آنها لوبیا چیتی را به لوبیا قرمز و لوبیا سفید ترجیح می دهند. لوبیا فاقد هرگونه روغن ترانس پایین بوده و پروتئین آن بسیار بالا می باشد و برای تکمیل انرژی روزانه می تواند کمک به رشد بدن کند.

قیمت لوبیا چیتی در بازار

قیمت لوبیا چیتی در بازار

برای آگاهی از قیمت لوبیا چیتی در وبسایت ما کافیست به شماره های مشاورین فروش تماس بگیرید و از آن آگاه شوید و همچنین برای خرید نیز سفارش خود را ثبت نماید. مجموعه داپیدو این محصول را بصورت عمده بی واسطه و مستقیم از تولدی عرضه به بازار عرضه می کند.

تجربه نشان داد که برای خرید محصولات عمده و فله بهتر است از فروشنده اصلی و بی واسطه محصول را خریداری نمود. ما برای ارتباط مستقیم با مشتریان راه های ارتباطی بسیاری را در سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی ایجاد نمودیم تا به راحتی بتوانند محصول مورد نظر خودشان را خرید کنند.

با خرید اینترنتی لوبیا چیتی شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب از واحد تولیدی تهیه نمایید. همچنین با خرید عمده شما می توانید قدرت بیشتری در فروش داشته باشید. چزا که در خرید عمده قیمت واحد محصول بسیار مناسب تر از خرده فروشی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin