خانه / لوبیا قرمز / قیمت لوبیا قرمز امروز در خرید و فروش عمده

قیمت لوبیا قرمز امروز در خرید و فروش عمده

لوبیا قرمز از دسته حبوباتی است که به دلیل قیمت مناسب و کاربرد بسیار در غذاهای متنوع مورد توجه افراد زیادی می باشد. از این نوع لوبیا می توانید در تولید انواع غذاها استفاده نمایید. لوبیا قرمز در این مجموعه مستقیم از تولیدی یا کشاورز در کیفیت بوجار و دست چین به فروش می رسد.

این محصول از نظر ظاهری و کیفیت دارای انواع مختلفی می باشد که یا وارداتی است و یا تولید داخلی. لوبیا قرمز کپسولی عموما وارداتی می باشد که دانه ای کشیده و درشتی دارد. لوبیا قرمز ایرانی به دلیل خوش طعم و خوش پخت بودن و قیمت فروش مناسب طرفدار بیشتری دارد. برای خرید عمده این محصول و همچنین استعلام قیمت لوبیا قرمز کافیست در همین سایت به شماره های موجود تماس بگیرید.

قیمت لوبیا قرمز امروز در خرید و فروش عمده

فروش لوبیا قرمز ایرانی 

فروش لوبیا قرمز ایرانی 

یکی از محبوب ترین غذاهایی که در کشور ما ایران طرفدار زیادی دارد قورمه سبزی می باشد که لوبیا قرمز یکی از مواد برای تهیه این غذا است، حبوبات در برنامه غذایی ایرانی ها اهمیت بالایی دارد و به مقدار زیادی مصرف می شود. مصرف بالای حبوبات باعث افزایش تولید این محصولات در کشور شد.

لوبیا قرمز در ایران در بیشتر مناطق مرکزی و شمالی کشور کشت می گردد و قیمت مناسب تری نسبت به وارداتی دارد. لوبیا به دلیل اهمیت غذایی آن و سرشار از پروتئین بودن مصرف آن بسیار توصیه می شود. همچنین بسیاری از پزشکان توصیه می کنند از حبوبات به جای گوشت قرمز برای تامین پروتئین بدن استفاده گردد.

با وجود این که لوبیا قرمز دارای انواع متفاوتی می باشد لازم است بدانید که همه آنها دارای خواص تغذیه ای یکسانی هستند. فروش لوبیا قرمز در این سایت به صورت عمده و با دو کیفیت دست چین و بوجاری عرضه می گردد. حتما قبل از خرید محصول مورد نظر اطلاعات لازم در مورد نحوه خرید و کیفیت محصول را از مشاورین فروش دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات کافیست به شماره های که در سایت درج شدند تماس بگیرید.

قیمت امروز لوبیا قرمز

قیمت امروز لوبیا قرمز

همانطور که گفتیم تولید لوبیا قرمز به فراوانی در کشور ما صورت میگیرد و به همین دلیل قیمت فروش مناسبی نیز دارد. اگر به دنبال قیمت امروز لوبیا هستید می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید. همچنین در این سایت می توانید به صورت آنلاین نیز اقدام به ثبت سفارش نمایید.

قیمت گذاری لوبیا قرمز عموما براساس کیفیت محصول و میزان عرضه به بازار می باشد. لوبیا قرمز هرچقدر تمییز، دانه ها یکدست تر و درشت تر باشند به مراتب قیمت بیشتری دارد. در کنار کیفیت محصول عرضه و تقاضا نیز اهمیت بسیاری دارد، چراکه اگر تولید نسبت به مصرف کاهش یابد با افزایش قیمت همراه خواهیم شد.

لوبیا قرمز امروزه در اشکال، اندازه ها و رنگهای مختلف با قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسد. حتی در برخی از لوبیا قرمزها می توان مزه متفاوتی را نیز حس کرد. لوبیا قرمز اکثراً در آشپزی سنتی بسیار پرکاربرد است و استفاده از آن در غذاهای مختلفی همچون قورمه سبزی، استانبولی ، آش رشته و … می باشد.

به دلیل شباهت زیاد لوبیا قرمز به کلیه ها به لوبیای کلیه نیز معروف می باشد. پوسته رویی آنها که رنگ قرمزشان را نیز تشکیل می دهد از ضخامت مطلوبی برخوردار هست شما می توانید از آنها در هر دستور غذایی استفاده کنید و حتی علاوه بر خورشت و وعده های غذایی از آن در انواع سالادها یا دسرها استفاده کنید. جالب است بدانید که حدوداً 27 درصد از حجم لوبیا را فیبر تشکیل می دهد.

همچنین مقادیری از شکر، پروتئین و سدیم نیز درون آن وجود دارد اگر تمایل به دریافت منبع ویتامین دی دارید می توانید از لوبیای قرمز استفاده کنید علاوه بر اینها این دسته از لوبیا دارای مواد معدنی فراوانی از جمله کلسیم، آهن و پتاسیم نیز می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin