خانه / سیاه دانه / فروش انواع سیاه دانه اصل

فروش انواع سیاه دانه اصل

فروش انواع سیاه دانه اصل

سیاه دانه اصل را می توان یک دانه بسیار مفید و معجزه گر دانست. این دانه در طب ایرانی و نیز اسلامی خواهان و طرفدار زیادی دارد. سیاهدانه خواص بسیار زیادی دارد و به همین سبب دارای بازار فروش بسیار خوب و درجه یک در این زمینه می باشد.

فروش انواع سیاه دانه اصل را می توانید در وب سایت شرکت تولیدی و صادراتی زیره درجه یک کرمان  ما تجربه کنید. برای خرید کافیست تا با مراجعه به سایت و یا تماس با کارشناسان این حوزه به خرید و فراهم آوری کالای مورد نیاز خود اقدام کرده و آن را فراهم کنید.

انواع مختلف سیاهدانه اصل

انواع مختلف سیاهدانه اصل

امروزه انواع سیاه دانه به وفور در اکثر عطاری ها و دارو های گیاهی وجود دارد. با تولید انبوه داخلی پیدا کردن انواع مختلف سیاه دانه اصل کار دشواری نمی باشد. مراکز عمده فروشی زیادی وجود دارند که می توانید با مراجعه و یا تماس با آنها تمامی نیاز خود را در این باره به کل رفع کنید و محصولی درجه یک را به دست آورید.

همانطور که ذکر شد از سیاه دانه در طب اسلامی بهره گیری می شود. علت مصرف بسیار این گیاه دارویی وجود خواص بسیار زیادی است که در این دانه ی بسیار ارزشمند وجود دارد. از خواص اولیه و ارزشمند این دانه خوراکی می توان به درمان رماتیسم و همه ی انواع درد های مفاصل و ماهیچه های فوقانی بدن، کشاله های ران، درد های مزمن زانو و ساق پا و همچنین تسکین ماهیچه های کشیده شکمی موثر است.

نوعی دیگر از سیاه دانه و زیره سبز در ترکیه وجود دارد که به آن سیاه دانه سورت می گویند. این نوع سیاهدانه به دلیل درصد خلوص بالا و کیفیت بالا مصرف خوراکی دارد. این گیاه دارویی می تواند به طرز شگفت آوری در درمان سل و اسهال خونی موثر واقع شود. سیاه دانه اصل ایرانی می تواند بیماری آسم را نیز کنترل کند علت تازگی و بالا بودن مواد موثره آن است.

مرکز فروش انواع سیاه دانه اصل در اینترنت

مرکز فروش انواع سیاه دانه اصل در اینترنت

مجموعه پیش رو در زمینه صادرات و پخش سیاه دانه اصل و انواع آن به اقسا نقاط آسیا و همچنین برخی از کشورهای اروپای مرکزی دست دارد، شما می توانید به منظور خرید سیاهدانه و سایر دانه های خوراکی دیگر به وب سایت ما مراجعه کنید و با متخصصان ما مشکلات و سوالات خود را در میان بگذارید.

اگر شما هم قصد خرید سیاه دانه ارزان و در عین حال با کیفیت و مرغوب را دارید. برای خرید از این مرکز فروش می توانید از گروه تولیدی ما نسبت به رفع نیاز خود اقدام کنید. بسیاری از فروشندگان به دلیل مرغوب بودن سیاه ‌دانه ایرانی اقدام به فروش آن به صورت خرد می کنند. سیاهدانه ایرانی از نظر کیفیت با نوع هندی تفاوتی ندارد.

سیاه دانه هندی به دلیل تمیز بودن آن و داخلت ارز در واردات آن به مراتب از قیما بالاتری برخوردار است. خرید و فروش سیاه دانه اصل ایرانی با در نظر گرفتن کیفیت خوب آن کاملا به صرفه خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin