خانه / سیاه دانه / قیمت سیاه دانه هندی ایرانی و سوری + عمده فروشی

قیمت سیاه دانه هندی ایرانی و سوری + عمده فروشی

سیاه دانه در کشور ما در سه نوع هندی، ایرانی و سوری با قیمت متفاوت به فروش می رسد. سیاه دانه هندی و سوری به دلیل وارداتی بودن به مراتب قیمت بیشتری نسبت به نوع ایرانی دارند. کیفیت سیاهدانه ایرانی در این مجموعه کاملا سورت و تمییز می باشد و برای مصارف متعددی کاربرد دارد. سیاهدانه ایرانی به دلیل بالا بودن میزان درصد روغن و قیمت کمتر محبوبت بالایی را در داخل کشور کسب نمود.

این گیاه دارویی محصولی با ارزش در کشاورزی است که بصورت عمده در کشور به فروش می رسد. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت سیاه دانه هستید به شماره های موجود در بنر سایت تماس بگیرید.

قیمت سیاه دانه هندی ایرانی و سوری + عمده فروشی

فروش عمده انواع سیاه دانه

فروش عمده انواع سیاه دانه

سیاهدانه در کشورما ایران به دلیل شرایط اقلیمی مناسب برای رشد در تمام نقاط امکان کشت وجود دارد. این گیاه دارویی به دلیل نیاز آبی کم محصولی مناسب برای کسب در آمد کشاورزان می باشد. سیاه دانه در شمال کشور به صورت دیمی نیز کشت می گردد و به دلیل تولید انبوه این دانه قیمت فروش مناسبی نیز دارد. شهر های شمالی به علت خصوصیات جغرافیایی که دارد برای کشت سیاه دانه بسیار مفید است.

سیاه دانه همانطور که میدانیم گیاهی دارویی است و کاربرد بسیاری در صنایع داروسازی و تولید محصولات آرایشی بهداشتی دارد. تولید سیاهدانه در اصل در کشور هند می باشد و بزرگترین تولید کننده این محصول می باشد. سیاه دانه هندی به دلیل پیشرفته بودن تجهیرات سورتینگ در آن کشور از کیفیت بالا و قیمت بیشتری برخوردار می باشد.

این محصول خواص بسیار بی شماری دارد و از خود دانه ها یا روغن آن برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می گردد.

خواص سیاه دانه

قیمت خرید سیاه دانه به دلیل تولید داخلی برای بسیاری از افراد مناسب است و حساسیت کمتری را در بی ثباتی بازار برخوردار می باشد. این گیاه دارویی خون رسانی و گردش خون در بدن را تقویت می کند و از گرفتگی عضلات و رگ ها جلو گیری می کند.

مطالعات نشان می دهد سیاهدانه درد را کاهش می دهد و برای سر درد بسیار مناسب است. همچنین می خواص ضد دارد که بسیاری از پزشکان برای پیشگیری از سرطان پروستات سیاه دانه را معرفی می کنند. خواص دیگر سیاه دانه می تواند کمک به افراد چاق باشد. سیاهدانه با خاصیت چربی سوزی با آب کردن توده چربی باعث کمک به فرایند لاغری می شود.

خصوصیات ضد چاقی سیاهدانه باعث شد تا بتواند به افرادی که از دیابت رنج می برند کمک کند. سیاه دانه همین طور باعث بالا بردن قدرت جنسی می شود و شما را از سرد مزاجی دور می کند. این ماده می توانند اسپرم را افزایش دهد و برای افرادی که از ناباروری رنج می برند می تواند مفید باشد. سیاه دانه در کنار قیمت مناسب خاصیت دارویی و درمانی فوق العاده ای دارد.

قیمت فروش عمده سیاه دانه

قیمت فروش عمده سیاه دانه

خرید سیاه دانه را می توان از فروشگاه ها یا عطاری ها انجام داد. اگر به دنبال فروشنده عمده سیاه دانه هستید که این محصول را با قیمت مناسبتر عرضه می کند کافیست در این سایت به شماره های موجود تماس بگیرید و با بزرگترین عمده فروش سیاه دانه با قیمت بسیار مناسب تر در ارتباط باشید.

در این سایت می توانید انواع سیاه دانه هندی سوری و ایرانی را با قیمتی باور نکردنی تهیه نمایید. محصولات این مجموعه در بالاترین کیفیت خود مستقیم از تولیدی عرضه می گردد. در بازار ایران با وجود خرید و فروش اینترنتی محصولات به راحتی می توان برای تهیه سیاه دانه اقدام کرد. همینطور با گسترش ارتباطات امروزه می شود از دیگر استان های کشور برای خرید سیاهدانه اقدام کرد.

قیمت سیاه دانه به دلیل تولید کافی در کشور قیمت فروش مناسبی دارد. همچنین با تولید انبوه این گیاه دارویی در کشور به واردات این محصول بی نیاز هستیم. چراکه کشاورزان بسیاری به دلیل اقتصادی بودن این محصول دست به تولید آن زدند.

اگر به دنبال خرید مطمئن سیاه دانه با قیمت تولیدی هستید حتما در این سایت اقدام کنید و در صورت نیاز به راهنمایی کارشناسان ما به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin