خانه / سیاه دانه / سیاه دانه اصل ایرانی به قیمت عمده

سیاه دانه اصل ایرانی به قیمت عمده

سیاه دانه اصل ایرانی به قیمت عمده

تعداد زیادی فروشگاه عرضه سیاه دانه اصل در کشور وجود دارد اما پیدا کردن این ها کاری سخت و زمانبر است. مجموعه داپیدو که نمایندگی فروش عمده سیاه دانه ایرانی را در دست دارد محصولی با کیفیت را مستقیم از کارخانه به مشتریان خود تحویل می دهد، متقاضیان می توانند در این سایت با مشاورین مجموعه در ارتباط باشند و راهنمایی های لازم را جهت ثبت سفارش سیاه دانه اصل دریافت کنند.

خریداران گرامی می توانند سیاه دانه را مطابق نیاز خود در وزن های مختلف به صورت حضوری یا غیرحضوری خریداری نمایند، این فروشگاه اینترنتی به همه شهرهای کشورمان ایران ارسال دارد تا مشتریان بتوانند در هرجای از کشور خریدی آسان و کم هزینه را تجربه کنند. 

جلوگیری از بروز عفونت های قارچی با سیاه دانه

جلوگیری از بروز عفونت های قارچی با سیاهدانه

سیاه دانه از خانواده آلالگان می باشد و گیاهی دو لپه ای است، این گیاه بومی جنوب غربی ایران می باشد. در ایران بیشتر در اصفهان و گلستان کشت می شود. مزه ی آن تلخ می باشد؛ سیاهدانه در تزیین شیرینی ها و نوعی نان پاکستانی بهنام نان پیشاوری استفاده می شود. از این گیاه فرآورده مهم که روغن آن می باشد میگیرند و کاربرد درمانی بسیار بالای نیز دارد.

از خواص سیاه دانه اصل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. از بین بردن انگل های روده
  2. تاثیر مثبت بر دستگاه گوارش
  3. پیشگیری و درمان زخم معده
  4. درمان نفخ معده و دل دردهای ناشی از آن
  5. تنظیم قند خونب و کنترل دیابت
  6. تنظیم فشار خون
  7. بهبود حافظه و تمرکزمسکن طبیعی برای مفاصل و سر درد
  8. کاهش کلسترول خون
  9. تسکین روماتیسم
  10. افزایش توانمندی سیستم ایمنی
  11. درمان سرگیجه و درد گوش
  12. بهبود آرتروز
  13. بهبود التهاب لثه
  14. درمان آسم
  15. تصفیه کلیه و مجاری ادرار
  16. درمان عفونت های قارچی
  17. جلوگیری و درمان ریزش مو
  18. جوانی و زیبایی پوست
  19. درمان ناراحتی‌های کبدی
  20. درمان جوش های چرکی
  21. درمان سردرد و میگرن
  22. درمان درد و ناراحتی‌های کلیوی
  23. تقویت قوای جنسی
  24. تمدد اعصاب
  25. درمان بی اختیاری ادرار
  26. درمان درد رحم

و…

یکی از مهم ترین خواص سیاهدانه خاصیت ضد قارچی آن می باشد. طی آزمایش های مختلفی به اثبات رسید است که در مورد بیماری هایی مثل زگیل و پیسی و سایر بیماری هایی که منشأ قارچی دارند، مصرف سیاه دانه اصل بسیار در پروسه درمان موثر می باشد، پس از پی بردن به خواص ضد قارچی سیاهدانه از آن در تولید داروهای ضد عفونت های قارچی بسیار استفاده می کنند، حتی در طب سنتی ایران نیز بارها به خواص متعدد آن اشاره شده است.

قیمت خرید و فروش عمده سیاه دانه اصل ایرانی

قیمت خرید و فروش عمده سیاه دانه اصل ایرانی

کارخانه های تولید کننده سیاهدانه بسیاری در سراسر کشور وجود دارد. قیمت فروش عمده سیاه دانه اصل از کارخانه بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. مراحل پاکسازی و بست بندی این محصول توسط دستگاه های پیشرفته و متدهای روز دنیا به انجام می رسد. سپس این محصول به فروشگاه های مختلف در بازار داخل و خارج از کشور توزیع می گردد.

امروزه امکان خرید غیرحضوری از فروشگاه های آنلاین نیز امکان پذیر شد است. خریداران می توانند از هر نقطه از کشور با مقایسه قیمت و مشاهده نظرات سایر خریداران در مورد کیفیت محصول، سیاه دانه مورد نظر خورد را سفارش دهند.

خرید و فروش عمده سیاه دانه به صورت آنلاین روشی بسیار کم هزینه و بدون وقت گیری می باشد. مجموعه داپیدو با فروش اینترنتی محصولات روشی آسان را برای مشتریان خود فراهم نموده تا در هرجای از کشور بدون سفر کردن و صرف هزینه زیاد کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند. 

با سیاه دانه جوش های بلغمی را درمان کنید

با سیاه دانه جوش های بلغمی را درمان کنید

کیفیت سیاه دانه ایرانی در رقابت با نوع هندی و سوری می باشد. هندی به دلیل تمییز بودن محصول و نبودن دستگاه های پیشرفته در ایران از فروش بالایی برخوردار بود. با حضور دستگاه های لیزر و سورتینگ در ایران اهمیت سیاهدانه ایرانی در بازار داخل و خارج از کشور بیشتر شد.

سیاه دانه اصل ایرانی به دلیل شرایط مناسب اقلیمی برای رشد این گیاه از کیفیت بالایی  برخوردار می باشد. این گیاه دارویی خواص درمانی فوق العاده ای دارد به همین دلیل قبل از تولید در کشور قیمت بسیار بالای داشت. روغن سیاه دانه که همان عصاره ای دانه ها می باشد کاربرد درمانی بسیاری دارد.

یکی از کاربرد های درمانی عصاره یا خود دانه ها درمان جوش بلغمی می باشد. این دانه گیاهی دارای مزاج گرم است و بسیاری از خواص خود را مدیون مزاج خود است. از آنجا که مزاج سرد بر ریشه اکثر دردها و بیماری ها بر بدن مسلط است و استفاده از  آن به روش های مختلف ممکن است در از بین بردن آنها نقش داشته باشد. در واقع رطوبت زیادی را در بدن نمی گذارد و آن را خشک می کند.

آکنه یکی از آزاردهنده ترین مواردی است که بر زیبایی صورت تأثیر می گذارد. آکنه می تواند پیامدهای جدی روانی به ویژه برای مردان داشته باشد. با این حال، سیاه دانه اصل ایرانی می تواند تاثیرات زیادی در کاهش این جوش ها داشته باشد.

مرکز فروش سیاه دانه اصل  اعلاء

مرکز فروش سیاه دانه اصل  اعلاء

بسیاری از خریداران هنگام خرید به لیست قیمت محصولات بسیار توجه میکنند. مجموعه داپیدو با فروش مستقیم سیاه دانه از تولیدی محصولی تازه و ارزان را عرضه می کند.  برای خرید سیاهدانه از مجموعه ما می توانید حضوری یا غیر حضوری اقدام نمایید. جهت ثبت آنلاین کافیست با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

در خرید سیاهدانه  باید به سال تولید محصول دقت بسیاری نماید چراکه محصول تازه عطر و طعم بسیار خوشی دارد و از خواص درمانی بیشتری برخوردار می باشد. محصول تازه همچنین میزان درصد روغن بیشتری دارد. هرچه سیاهدانه تازه تر باشد، محصول بهتر است زیرا با گذشت زمان خشک می شود و روغن آن کمتر می شود. بنابراین، برای به دست آوردن بهترین نتایج، هنگام خرید سیاه دانه اصل  باید به کیفیت توجه ویژه ای کنید. از این رو برای خرید می توانید به مرکز توزیع سیاه دانه اعلاء شرکت ما مراجعه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin