خانه / روغن سیاه دانه / خرید روغن سیاه دانه به قیمت عمده

خرید روغن سیاه دانه به قیمت عمده

روغن سیاه دانه که عصاره دانه های این گیاه دارویی می باشد و خرید آن در این سایت به صورت غیر حضوری نیز فقط با یک تماس تلفنی امکان پذیر است، این مجموعه تولیدی به دلیل تولید و عرضه مستقیم مناسب ترین قیمت خرید را برای مشتریان برای محصولات می گذارد. سیاه دانه گیاهی دارویی می باشد که سابقه استفاده آن به بیش از 2000 سال قبل بازمی‌گردد. برای آگاهی از قیمت خرید روغن سیاه دانه به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

خرید روغن سیاه دانه به قیمت عمده

روغن سیاهدانه چیست؟

روغن سیاهدانه چیست؟

همانطور که در ابتدا مقاله گفتیم روغن سیاهدانه همان عصاره سیاه دانه می باشد. این روغن تحت فشار بالا و پرس کردن دانه ها استخراج می شود. این روغن به دلیل تلخی بسیار زیاد تا حدودی مصرف خوراکی آن غیر ممکن می باشد. عموما از روغن سیاه دانه برای مصرف موضعی خرید و فروش می شود. به دلیل گستردگی خواص سیاهدانه و روغن آن تقریبا بیان کردن همه ی آن در یک مقاله غیر ممکن است. مطالعات متعدد نشان می دهد که می تواند به کاهش وزن، کنترل لک و سلامت پوست، رشد مو، آلرژی های فصلی، عملکرد گوارش، برخی سرطان ها و بسیاری موارد دیگر کمک می کند.

روغن سیاه دانه به دلیل تولید زیاد این گیاه دارویی در کشور ما نیز به وفور پیدا می شود. از طرفی به دلیل تولید زیاد قیمت خرید روغن سیاه دانه در ایران بسیار مناسب و مقرون بصرفه است. تولید سیاهدانه در جهان مختص به جنوب و جنوب غربی آسیا یا خاورمیانه و آفریقا می باشد. در فرهنگ های سنتی به عنوان یک ماده یا داروی گیاهی مقوی که تقریباً برای بسیاری از مشکلات مناسب است.

بسیاری از داروهای مدرن به طور مستقیم یا غیرمستقیم از گیاهان و ترکیبات آنها به دست می‌آید. روغن سیاهدانه یکی از عصاره های گیاهی می باشد که درتولید داروها نقش موثری دارد. بازار خرید و فروش روغن سیاه دانه به دلیل شناخت جهانی به خصوص عملکرد موثر آن در درمان کرونا بسیار گسترده شد. روغن سیاهدانه برای قرن‌ها در آیورودا که فرهنگ طب سنتی شرقی یا هند می باشد برای درمان بیماری‌هایی مانند آلرژی، گلودرد، مشکلا گوارشی، بثورات پوستی، سرطان و … توصیه می شد.

اهمیت خرید و مصرف روغن سیاه دانه

اهمیت خرید و مصرف روغن سیاه دانه

روغن سیاه دانه سرشار از مواد مغذی است که خرید و مصرف آن اهمیت بالایی برای سلامتی بدن دارد. امروزه بسیاری از مردان از مشکلات مهمی همچون ریزش مو، درد عضلات و مفاصل به دلیل فشار کاری و مشکلات پوستی مثل ترک در کف دست و پا رنج می برند که مصرف روغن سیاهدانه با زیتون باهم کمک بسیاری برای خلاص شدن از این مشکلات می کند.

با خرید روغن سیاه دانه اعلا از این مجموعه و مصرف چند قطره از آن می توانید به رشد مجدد موی سر کمک بسیاری کنید. همچنین با مصرف موضعی آن با مالش روغن سیاهدانه بر روی مفاصل زانو از درد آن بکاهید. ماساژ این روغن در نواحی شکم که خاصیت چربی سوزی بالایی دارد می توانید از شر چربی های زائد راحت شوید.

تیموکینون یک آنتی اکسیدان قوی موجود در سیاهدانه می باشد که دارای خواص حمایتی ایمنی و قابلیت های ضد التهابی است. برخی خواص چشمگیر و کاملاً تحقیقاتی روغن سیاهدانه مواردی همچون ضد دیابت، آنتی اکسیدان، تعدیل کننده سیستم ایمنی، ضد درد، ضد میکروبی، ضد التهاب، گشاد کننده برونش، ضد فشار خون و محافظت کننده عصبی و … می باشد.

از جمله خواص درمانی روغن سیاه دانه می توان به موارد زیر اساره کرد:

  • سلامت تنفس
  • بهبود عملکرد قلب
  • کاهش سردرد
  • کمک به درمان دیابت
  • کاهش درد عضلانی و کمردرد
  • پایین آوردن سطح کلسترول
  • کاهش وزن
  • درد مفاصل
  • بر طرف نمودن اگزما، بثورات پوستی
  • درمان عفونت های هلیکوباکتر پیلوری
  • و …

برای تهیه یا خرید روغن سیاه دانه به راحتی می توانید آن را در این سایت تهیه نماید. برای این کار به مشاورین فروش مجموعه تماس بگیرید و مقدار مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

قیمت خرید روغن سیاه دانه

قیمت خرید روغن سیاه دانه

مهمترین مسئله خرید یک محصول مثل روغن سیاه دانه کیفیت و قیمت آن است. روغن سیاهدانه به دلیل مناسب بودن قیمت آن نسبت به داروهای شیمایی موجود در بازار طرفدار زیادی را به خود جذب نموده است. این محصول در کنار سادگی خود عملکرد درمانی و تقویتی فوق العاده ای در بدن انسان به نمایش میگذارد. تنها چند قطره از این محصول کافیست که از شرشوره سر و ریزش مو جلوگیری کرد.

مطالعاتی که بر روی مردان بارور و نابارور را مورد بررسی قرار دادند، نشان میدهد که روغن سیاه دانه می تواند به تقویت تولید اسپرم کمک بسیاری می کند همانطور که میدانیم تعداد پایین میزان اسپرم در ناباروری تاثیر گذار است. داروی های گران قیمت که چندین برابر قیمت خرید روغن سیاه دانه می باشند و عملکرد تاثیرگذاری کمتری نیز دارند.

علاوه بر این ها روغن سیاهدانه تعدیل کننده سیستم ایمنی در نظر می باشد، به این معنی که می تواند از یک پاسخ ایمنی سالم به محرک هایی مانند آلرژی های فصلی جلوگیری می کند. در یک مطالعه نشان می دهد که  بیش از نیمی از مصرف کنندگان پس از استفاده از این روغن به مدت چند هفته متوجه بهبود علائم آلرژی خود شدند.

جهت خرید عمده روغن سیاه دانه به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین برای استعلام قیمت عمده به روز این محصول با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

اثر روغن سیاهدانه بر مو

اگر از ریزش مو یا نازک شدن موهای خود رنج می برید حتما یکبار هم که شده از روغن سیاهدانه مرف نمایید تا اثر گذاری این محصول را از نزدیک متوجه شوید، از آنجایی که روغن سیاه دانه حاوی مواد مغذی و اسیدهای چرب مفیدی است، برای ماساژ پوست سر برای تقویت رشد مو بسیار عالی است.

بهتر است پس از خرید روغن سیاه دانه آن را با مقدار اندکی روغن بادام تلخ مخلوط نمایید و سپس بروی پوست سر ماساژ دهید که باعث می شود جریان خون به فولیکول های مو برسد و پایه ساقه موی شما تغذیه شود. با خرید روغن سیاه دانه و استفاده مداوم از آن از خواص بی نظیرش بی نسیب نمانید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin