خانه / لوبیا سفید / قیمت لوبیا سفید عمده در اصفهان + فروش عمده

قیمت لوبیا سفید عمده در اصفهان + فروش عمده

قیمت لوبیا سفید عمده در اصفهان + فروش عمده

لوبیا دانه ای خوراکی با ارزش غذایی بسیار بالا می باشد و با ارقام و رنگ های مختلف در بازار خرید و فروش می شود، قیمت فروش لوبیا سفید بر اساس کیفیت محصول و میزان عرضه و تقاضا تعیین می گردد. در سال جاری به دلیل تولید کم لوبیا سفید با افزایش قیمت محصول همراه شدیم. علاوه بر عوامل تاثیرگذار قبلی واردات و صادرات و تغییرات ارزی نیز در تعیین نرخ فروش موثر هستند. لوبیا ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و حاوی مقدار بسیار زیادی پروتئین، کربوهیدرات، چربی، ویتامین دی، ویتامین e، مس، آهن، کلسیم و غیره است.

برای خرید و استعلام قیمت لوبیا سفید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

فروش عمده لوبیا سفید

فروش عمده لوبیا سفید

لوبیا سفید در کشور در دو کیفیت تولید داخلی و کیفیت وارداتی از پاکستان لا قیمت متفاوت به فروش می رسد. خریداران می توانند در این سایت فروش عمده لوبیا براساس نیاز خود محصول را در حجم مورد نظر خرید نمایند. فروش لوبیا در این مجموعه در کیسه های 35 و 40 کیلویی عرضه می گردد.

این محصول بی نظیر برای سلامتی انسان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. لوبیا سفید همچنین در دو کیفیت بوجاری و دست چین که قیمت های متفاوتی دارد متناسببا نیاز مشتری عرضه می گردد. کیفیت لوبیا دستچین صادراتی می باشد و عاری از هرگونه چوب، خاک و دانه های شکسته و نارس می باشد.

علاوه بر لوبیا سفیدایرانی، لوبیا سفید پاکستانی که کیفیتی عالی و دانه های درشت و یکدست دارد نیز به فروش می رسد. این نوع لوبیا وارداتی می باشد به دلیل قیمت مناسب تر از پتانسیل فروش بالایی در بازار برخوردار می باشد. فروش محصولات وارداتی عموما در حجم بالایی صورت می گیرد به همین قیمت خرید به مراتب مناسب تر خواهد بود.

قیمت لوبیا سفید در بازار

قیمت لوبیا سفید در بازار

لوبیا سفید ایرانی به دلیل کیفیت و مرغوبیت دانه ها از قیمت فروش بالایی برخوردار می باشد. با وجود دستگاه های بوجاری و لیزر پیشرفته در کشور سبب تولید محصولی دست چین و یک دست شد. برای خرید لوبیا سفید دست چین به قیمت تولیدی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

لوبیا سفید کاهش سطح کلسترول خون در افراد، تقویت حافظه، متعادل نگه داشتن قند در بیماران دیابتی، افزایش سوخت و ساز و انرژی در بدن افراد. تنظیم فشار خون در افرادی که فشار خون بسیار بالایی دارند و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن در افراد از فواید لوبیا می باشد. به دلیل دارا بودن طبع گرم آن توصیه می شود افرادی که دارای طبع سرد می باشند از این محصول بیشتر استفاده کنند.

برای خرید لوبیا سفید با قیمت مناسب می توانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری از این مجموعه اقدام نمایید. این مرکز فروش عمده جهت خرید آسان و راحت توسط مشتریان اقدام به طراحی و ساخت سایت های اینترنتی نموده تا مشتریان عزیز به راحتی بتوانند محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

لوبیا سفید به قیمت تولیدی

امروزه همگی شاهد نوسانات قیمت در بازار هستیم که مهمترین عامل تغییرات ارزی و میزان تولید یا واردات محصول می باشد. میزان عرضه و تقاضا مهمترین عامل است که امروزه در بازار کشور ما تغییرات بسیاری را در قیمت ها ایجاد نمود. به عنوان مثال لوبیاسفید به دلیل کاهش تولید با افزایش قیمت همراه شد و برعکس آن سیاه دانه به دلیل تولید زیاد با کاهش قیمت روبه رو شدیم.

همچنین نوسانات ارز در بازار امروزی موجب شد تا هر لحظه قیمت محصولات در حال تغییر باشد. مجموعه ما به صورت مستقیم و بدون واسطه این محصول را  در کیفیت ممتاز و صادراتی تولید و برای مشتریان غیر حضوری توسط باربری ها ازسال می کند.

افرادی که قصد خرید لوبیا سفید را دارند می توانند از مشاورین فروش مجموعه استعلام قیمت کنند. برای ارتباط با مشاورین مجموعه به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin