خانه / سیاه دانه / قیمت سیاه دانه عمده در سال 1402

قیمت سیاه دانه عمده در سال 1402

سیاهدانه دانه ای روغنی با ارزش دارویی بسیار بالا می باشد که بسیاری از اطبا سنتی به مصرف آن تاکید بسیار دارند. قیمت سیاه دانه در بازار عمده فروشی نسبت با ارزش دارویی آن بسیار مناسب و مقرون بصرفه می باشد. جهت خرید عمده این گیاه دارویی می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری از این مجموعه اقدام نمایید. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت سیاه دانه کافیست به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

قیمت سیاه دانه عمده در سال 1402

خرید عمده سیاه دانه

خرید عمده سیاه دانه

قیمت خرید سیاه دانه خام در حجم عمده یا تناژ بسیار کمتر از خرید در خرده فروشی می باشد. چراکه در خریدهای عمده بحث مقدار بسیار زیاد محصول و حذف هزینه های همچون بست بندی و کارگری و … می باشد. در فروش جزئی محصول به مراتب به دلیل فروش جزئی و زولانی مدت و هرینه ای جانبی به مراتب قیمت گذاری بر روی سیاه دانه بیشتر خواهد بود.

در نتیجه اگر به دنبال خریدی ارزان قیمت هستید توصیه ما به شما خرید عمده می باشد که بسیار مناسب تر است. مجموعه داپیدو اولین مرکز فروش اختصاصی سیاه دانه در کشور می باشد که محصولی با کیفیت و مرغوب را عرضه می کند. برای خرید از این مرکز کافیست فقط با مشاورین فروش مجموعه تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

برای اطلاع از قیمت سیاه دانه در سال 1402 میتوانید با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید تا قیمت روز را به شما اعلام کنند. کارشناسان این مجموعه که مسئولیت تولید و قیمت گذاری محصول را در اختیار دارند، تمام تلاش خود را بکار میگیرند تا محصولی ارزان تر را در بالاترین کیفیت ممکن عرضه نمایند. اما این نکته را باید بگوییم که مهمترین عامل در تغییر قیمت میزان عرضه و تقاضا در بازار خرید و فروش می باشد.

عوامل موثر در قیمت سیاهدانه

در ادامه به برخی از عوامل که در قیمت گذاری تاثیر دارد را به تفکیک مورد بررسی قرار خواهیم داد. یکی از این عوامل که این میان در تعیین نرخ تاثیر گذار است روش عرضه محصول است که به دو شکل فله و بسته بندی می باشد. مشتریانی که افزایش قیمت برای انها اهمیتی ندارد و به دنبال خرید سیاهدانه بصورت بسته بندی هستند و می توانند آنها را در وزن های مختلفی خریداری کنند.

باید گفت که هزینه های جانبی از کاشت تا فروش نیز تاثیر بسیار زیادی در قیمتگذاری دارد. از میان این هزینه ها می توان به نرخ اجاره ادوات کشاورزی، هزینه های برداشت و بوجاری محصول و در نهایت هزینه سورت و بست بندی اشاره کرد. تعداد دفعات سورت که موجب افزایش کیفیت و در نتیجه بالا رفتن قیمت محصول می شود و هر چه وزن محصولات بالاتر روند قیمت آنها افزایش می یابد و افراد باید هزینه بیشتری را برای خرید صرف کنند.

از دیگر عواملی که می تواند قیمت را تغییر دهد کیفیت از نظر اندازه دانه و رنگ با همدیگر فرق دارند و یکدست بودن دانه ها و درشت بودن آنها باعث بالا رفتن سطح کیفی آنها می شود که می تواند قیمت را افزایش دهد. عوامل بسیاری وجود دارد که در تعیین نرخ سیاهدانه اثر دارند که تا حدودی به آن اشاره و مورد بررسی قرار دادیم. برای آگاهی از قیمت روز سیاه دانه می توانید در همین سایت اقدام نمایید.

قیمت سیاه دانه در 1402

قیمت سیاه دانه در 1402

قیمت سیاهدانه در بازار آنلاین و بازار حضوری متفاوت می باشد که این امر می تواند دلایل متعددی داشته باشد. در بازار اینترنتی واسطه ها نمی توانند قیمت محصولات را افزایش دهند. چراکه در شیوه مبادلات غیر حضوری ارتباط بین خریدار و تولید کننده به صورت مستقیم می باشد.

عرضه محصولات با کمترین قیمت از مزیتهای این روش می باشد. از همین رو تولید کنندگان زیادی از این طریق برای فروش محصولات اقدام می کنند تا بر تعداد متقاضیان بیفزایند و سود خود را دوچندان کنند. قیمت سیاهدانه در بازار شهرهای که تولید کننده نمی باشند بالاتر است، زیرا برای اینکه این محصولات از تولیدی به مصرف کننده برسد واسطه های زیادی نقش دارند که موجب افزایش قیمت می شود.

سیاه دانه ایرانی در کشور و بازار کشورهای همسایه به دلیل کیفیت بالا دارای جایگاه ویژه ای می باشد. از این رو تولید و صادرات سیاهدانه ایرانی برای کشاورزان و واحدهای تولیدی این محصول صرفه اقتصادی بسیاری دارد. سایت ما با ارائه سیاهدانه باکیفیت با قیمت ارزان توانست بازار داخلی و خارجی را در دست بگیرد و مشتریان و تاجران بسیاری را به خود جذب کند. هم اکنون برای خرید سیاهدانه با کیفیت صادراتی می توانید در این سایت اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin