خانه / لوبیا چیتی / قیمت عمده لوبیا چیتی مرغوب در بازار

قیمت عمده لوبیا چیتی مرغوب در بازار

لوبیا چیتی یکی از انواع حبوبات می باشد که در کشور ما ایران بسیار مصرف می شود و قیمت فروش عمده قابل توجهی دارد. این نوع حبوبات در غذاهای برنجی و سوپ بکار می رود که دارای جدول ارزش غذایی می باشد و حاوی پروتئین زیادی است. این دان های خوش رنگ که سفید با لکه های قرمز است که در سطح آن ظاهری بسیار زیبا به آن می بخشد.

گستردگی تولید این نوع از لوبیا در کشور بسیار زیاد می باشد و در بیشتر مناطق کشور تولید می شود. قیمت عمده لوبیا چیتی مرغوب به دلیل تقاضای زیاد نسبت به انواع دیگر بیشتر می باشد.

قیمت عمده لوبیا چیتی مرغوب در بازار

قیمت لوبیا چیتی و ارزش غذایی آن

قیمت لوبیا چیتی و ارزش غذایی آن

همانطور که گفتیم لوبیا چیتی به دلیل ارزش غذایی بالا مصرف بیشتری هم دارد که این امر موجب افزایش تقاضا و قیمت عمده آن شد. برای آگاهی از قیمت روز این محصول با ارزش می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را کسب نمایید. به دلیل تغییرات ارزی در کشور قیمت حبوبات نیز ثابت نیست از همین رو درج آن در سایت غیر ممکن است.

توضیحاتی که به صورت طبقه بندی در مورد یک محصول ارائه می شود را جدول ارزش غذایی می نامند. لوبیا چیتی نیز دارای جدول ارزش غذایی می باشد که به شرح زیر می باشد.

یک فنجان (172 گرم) لوبیا چیتی پخته بدون نمک و روغن
مقدار
کالری 245
کربوهیدرات 45 گرم
فیبر 15 گرم
پروتئین 15 گرم
چربی 1 گرم
قند 0
سدیم 2 میلی گرم
پتاسیم 20 درصد مقدار مورد نیاز روزانه
آهن 20 درصد مقدار مورد نیاز روزانه
منیزیم 20 درصد مقدار مورد نیاز روزانه
ویتامین B6 20 درصد مقدار مورد نیاز روزانه
تیامین 28 درصد مقدار مورد نیاز روزانه
مس 40 درصد مقدار مورد نیاز روزانه

لوبیا چیتی منبع بدون گلوتن کربوهیدرات، پروتئین، کلسیم و فیبر است و سرشار از ویتامینها و مواد مغذی مانند: ویتامین C، پتاسیم، آهن و منیزیم می باشد. ارزش غذایی بالای لوبیا چیتی جایگزین مناسبی به جای گوشت قرمز می باشد که قیمت عمده مناسبی نیز دارد.

لوبیا چیتی ریشه ای اسپانیایی دارد و به معنی نقاشی شده می باشد و به دلیل داشتن پروتئین و فیبر از محبوبیت بالایی برخوردار است، همچنین فیبر موجود در این محصول در درمان یبوست بسیار موثر می باشد. همچنین سبب تنظیم سطح کلسترول خون و از بیماریهای قلبی جلوگیری می نماید.

بازار فروش عمده لوبیا چیتی

بازار فروش عمده لوبیا چیتی

اکثر ما به دنبال این هستیم که چیزی که می خوریم چقدر مفید است. در مورد لوبیا چیتی خام هم اولین سوالی که پرسیده می شود این است که چقدر پروتئین دارد و ارزش غذایی آن با دیگر حبوبات تفاوتی دارد یا خیر؟ سوال دیگر این است که چرا قیمت عمده لوبیا چیتی در بازار از دیگر جبوبات بیشتر است؟

همانطور که بالاتر به آن اشاره نمودیم لوبیا چیتی حاوی ۱۵ گرم پروتئین می باشد در صورتی که لوبیا قرمز و سفید کمتر از این مدار می باشند. لوبیا را می توان در فروشگاه های مواد غذایی به عنوان لوبیا خشک یا کنسرو لوبیا تهیه کرد. اگر به دنبال مرکز فروش عمده لوبیا چیتی در اینترنت هستید این سایت را دنبال کنید و با مشاورین فروش آن در ارتباط باشید.

لوبیا چیتی نوعی پروتئین گیاهی فاقد کلسترول و گلوتن، گیاه‌خواری است و آن را به یک ماده متداول در بسیاری از غذاهای شور و شیرین استفاده می کنند.

میزان پروتئین لوبیا چیتی در 100 گرم

لوبیا از حبوبات پرکاربرد است و در پخت غذاها بسیار مورد مصرف قرار می گیرد، به عنوان مثال از لوبیاها در پخت انواع خورشت ها در استامبلی ، آب گوشت و … استفاده می شود. این نوع لوبیا به دلیل خوش پخت و خوش طعم بودن در اکثر غذا هم استفاده می شود و میزان پروتئین بسیار بالای دارد.

در یک فنجان لوبیا چیتی پخته شده بدون نمک، موارد زیر وجود دارد: – کالری: ۱۲۳گرم – پروتئین: ۸ گرم – چربی کل: 0.5 گرم – کربوهیدرات: ۲۲ گرم – شکر: 0 گرم – فیبر غذایی: ۸ گرم – سدیم: ۱ میلی گرم – آهن:  ۲ میلی گرم – فولات: ۱۴۷ میکروگرم لوبیا چیتی بسیار مغذی بوده و تحقیقات نشان داده است که خوردن آن ممکن است به محافظت در برابر بسیاری از بیماریهای مزمن کمک نماید و فاقد گلوتن و کلسترول، سرشار از پروتئین، فیبر و فولات است.

جایگزین لوبیا چیتی در رژیم

گوشت کم چرب از گوشتهایی است که طرفداران بسیاری دارد و جایگزین لوبیا چیتی عمده در رژیم غذایی است. با افزایش قیمت گوشت و کاهش توان خرید عموم بیشتر مصرف گنندگان به مصرف انواع لوبیا ها از جمله چیتی روی آوردند که قیمت فروش عمده مناسبتری دارد.

پروتئین و آهن موجود در لوبیا چیتی آن را به یک انتخاب غذایی ایده آل برای گیاهخواران تبدیل نموده است. اما با این حال لوبیا یک پروتئین کامل نمی باشد، به این معنی که حاوی تمام آمینو اسیدهای ضروری بدن نمی باشد که بدن از طریق غذا دریافت کند.

لوبیا چیتی حاوی چه موادی است

لوبیا چیتی حاوی چه موادی است

امکان دارد یکی از سوالاتی که در ذهن شما شکل بگیرد این است که این دانه خوش رنگ حاوی چه موادی است و به درمان چه چیزهایی کمک می کند؟

در مورد اینکه حاوی چه چیزی می باشد و ارزش غذایی آن چقدر است صحبت نمودیم اما درباره درمان باید بگوییم که این محصول به تنظیم قند خون، جلوگیری از ریزش مو، کاهش کلسترول، درمان یبوست، جلوگیری از خشکی پوست، درمان مشکلات هضم، پاکسازی بدن، مفید برای زنان باردار، تنظیم فشار خون، بهبود سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از کم خونی، جلوگیری از ابتلا به سرطان، کاهش وزن، بهبود سلامت قلب، کسیژن رسانی و غیره موثر می باشد.

آیا لوبیا چیتی قند دارد؟

خیر هیچگونه قند یا شکر در لوبیا چیتی موجود نمی باشد. با گسترش بیماری دیابت در کشور و عدم رعایت رژیم غذایی بسیاری از افراد از این بیماری در رنج هستند. طبق مطالعاتی که صورت گرفت حبوبات میزان قند بالایی ندارند اما به دلیل میزان قابل توجهی کربوهیدارات و فیبر مصرف زیاد آن نیز باید کنترل شود.

این محصول به دلیل داشتن فیبر که باعث چربی سوزی می شود قند ندارد و فیبر به شما احساس سیری می دهد که می تواند احتمال پرخوری شما را کاهش دهد. مهمتر از آن، خوردن لوبیا چیتی و سایر غذاهای حاوی فیبر به طور منظم فواید بسیاری برای سلامتی مانند بهبود سلامت قلب، سلامت گوارش، کلسترول، حفظ وزن و غیره دارد.

قیمت لوبیا چیتی مرغوب

قیمت لوبیا چیتی مرغوب

قیمت گذاری انواع لوبیا قرمز، چیتی و سفید براساس کیفیت دانه ها ، میزان عرضه و تقاضا و تغییرات ارزی می باشد. عرضه محصولات با قیمت مناسب تر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چراکه گران فروشی نه تنها به بازار فروش لطمه می زند بلکه فقر غذایی جامعه افزایش میابد.

لوبیا دانه ای سرشار از پروتئین، فیبر و کربوهیدرات که مصرف آن برای سلامت بدن اهمیت بسیاری دارد. این دانه انرژی بسیاری را برای بدن فراهم می کند و عرضه آن دربازار و در دسترس عموم قرار دادن بسیار مهم می باشد. از این رو مجموعه داپیدو با فروش لوبیا چیتی مستقیم از کشاورز محصولی تازه را با قیمت عمده مناسبی عرضه میکند.

لوبیا چیتی منبع بسیار خوبی از فولات است، با هر فنجان وعده بیش از یک سوم از مصرف توصیه شده روزانه شما را تامین می نماید که  فولات برای ساخت سلولها، بافتها و گلبولهای قرمز در بدن ضروری است.

جهت خرید لوبیا چیتی به قیمت عمده تولیدی در این سایت با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin