خانه / کنجد / قیمت کنجد در فروش عمده + روغن

قیمت کنجد در فروش عمده + روغن

کنجد دانه ای روغنی که سرشار از خواص درمانی می باشد و قیمت فروش این دانه خوراکی با وجود خواص فوق العاده اش بسیار مناسب و مقرون بصرفه می باشد. اگر قصد خرید عمده کنجد را برای مصارف خوراکی یا روغنگیری دارید کافیست با مشاورین فروش مجموعه در این سایت در ارتباط باشید. مصرف کنجد از نظر طب سنتی برای درمان بسیاری از مشکلات و بیماری های بدن مفید است و به همین دلیل مشتری های زیادی در بازار دارد.

در این سایت به راحتی می توانید به خرید مستقیم کنجد به قیمت تولیدی بپردازید. با ثبت سفارش در این مجموعه خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت کنجد در فروش عمده + روغن

فروش کنجد اعلا

فروش کنجد اعلا

کنجد مصارف و کاربردهای بسیاری دارد به عنوان مثال برای تولید ارده، حلوا شکری، بر روی نان  و شیرینی ها و … استفاده می شود. قیمت کنجد متناسب با نوع مصرف و کیفیت آن متفاوت می باشد. همچنین کنجد براساس وارداتی یا تولید داخلی قیمت و کیفیت متفاوتی دارد، عموما کنجد ایرانی مثل وارداتی ها یکدست نمی باشد و بیشتر برای مصارف روغنگیری و نانوایی ها خرید و فروش می شود.

برای تولید ارده بیشتر از کنجد وارداتی پاکستانی یا هندی استفاده می گردد که کاملا تمیز و بدون پوست می باشند. همیشه در خرید محصول متناسب با نیاز خود باید دقت کنید که کنجد را برای چه کاری می خواهید چراکه کنجد برای ارده گیری با روغنگیری متفاوت می باشد.همچنین این محصول در دو نوع خوراکی و غیرخوراکی در بازار به فروش می رسد که نمونه خوراکی آن برای پخت و پز، شیرینی جات و… برای انواع غذاها کاربرد دارد و نمونه غیر خوراکی آن هم موارد استفاده دیگری همچون روغنگیری و … دارد که بسیار پر فروش می باشد.

یکی از موارد مهم استفاده روغن کنجد که می توان به آن اشاره کرد، به کارگیری از آن برای گرفتگی عضلات و درد های مفصلی می باشد و از آن نیز برای کم کردن دردهای قدیمی بدن و به صورت ماساژ دادن استفاده می شود. همچنین از روغن کنجد به صورت موضعی برای کاهش ترک ها و خشکی پوست استفاده می شود. دلیل آن مقدار زیاد ویتامین E موجود در آن است که سبب نرم شدن و لطافت پوست خواهد شد.

قیمت فروش کنجد در بازار

قیمت فروش کنجد در بازار

خرید کنجد به خاطر خاصیت های درمانی فراوان و خوش طعم بودنش در بین مردم بسیار رایج است. قیمت فروش کنجد نیز براساس کیفیت و نوع آن تعیین می شود. در ایران کنجد نیز به مقدار بسیاری تولید می گردد و تولیدکنندگان مختلفی در تولید انواع کنجد فعالیت دارند. تهیه کنجد از تولیدی به علت خرید مستقیم و بدون واسطه قیمت فروش کمتری خواهد داشت.

قیمت کنجد روغنگیری در بازار متفاوت است که ما در این فروشگاه با عرضه این محصول با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت سعی در جلب رضایت مشتری و در نتیجه افزایش فروش خود داریم. جهت استعلام قیمت و موجودی به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin