خانه / لوبیا قرمز / فروش لوبیا قرمز عمده ایرانی + قیمت خرید

فروش لوبیا قرمز عمده ایرانی + قیمت خرید

امروز درمورد یکی از مواد غذایی که در بسیاری از غذاهای ما جایگاه ویژه ای را دارد به نام لوبیا قرمز صحبت خواهیم کرد. در مورد قیمت فروش لوبیا قرمز عمده در نمایندگی های معتبر می توان گفت که قیمت این ماده غذایی به عوامل متعددی از قبیل کیفیت ظاهری محصول یعنی یکدست و سک رنگ بودن، تازه بودن، میزان تولید و … بستگی دارد. جهت آگاهی از قیمت فروش لوبیا قرمز عمده به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

فروش لوبیا قرمز عمده ایرانی + قیمت خرید

قیمت لوبیا قرمز عمده

قیمت لوبیا قرمز عمده

لوبیا قرمز در ایران به دلیل تولید بالا از قیمت فروش مناسبی برخوردار می باشد. امروزه یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع لوبیا قرمز در کشور لوبیا قرمز کپسولی به حساب می آید که به صورت سالیانه مقدار زیادی از این ماده غذایی به سایر کشورها صادر می شود. این نوع لوبیا به دلیل اندازه درشت و خوش پخت و خوش طعم بودن طرفدار بسیاری دارد.

اما نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد این است که خریداران این نوع لوبیا به دنبال مناسب ترین قیمت و کیفیت آن هستند. در این قسمت قصد داریم به تعدادی از عواملی که به طور مستقیم بر قیمت لوبیا قرمز تاثیر می گذارد اشاره ای کنیم تا افراد با در نظر گرفتن این نکات بتوانند خرید بهتری از لوبیای راتجربه کنند.

عوامل موثر در قیمت لوبیا

عوامل موثر در قیمت لوبیا

اولین عامل موثر بر قیمت لوبیا قرمز تا حد زیادی به اینکه شما در چه فصلی قصد خرید این ماده غذایی را دارید مرتبط است. در واقع اگر شما قصد خرید آن را در زمانی که هنگام برداشت لوبیا در زمین های کشاورزی است را داشته باشید، می توانید لوبیای مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

چرا که درفصل برداشت محصولات کشاورزی به دلیل فراوانی محصول در آن زمان با حجم بالایی از لوبیا در بازار روبه ور خواهیم شد که همین امر باعث کاهش قیمت فروش عمده لوبیا می شود، پس اگر قصد دارید لوبیا قرمز با کیفیت را با مناسب ترین قیمت بازار تهیه کنید، سعی کنید که در فصل مربوط به خودش آن را خریداری کنید.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت انواع لوبیا یا حبوبات می توان به کیفیت آن اشاره داشت. در واقع اگر شما قصد خرید لوبیا قرمز درجه یک را دارید برای خرید آن باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرید. چون که طبیعی است که هر چه کیفیت یک محصول بالاتر باشد، قیمت آن هم بالاتر است.

فروش مستقیم لوبیا قرمز ایرانی

فروش مستقیم لوبیا قرمز ایرانی

یک نکته بسیار جالبی که شاید بسیاری از افراد در هنگام خرید لوبیا قرمز با آن مواجه شدند این است که برای خرید لوبیا قرمز که می روند در هنگام خرید آن متوجه نوسان در قیمت لوبیا می شوند و یا به عبارت ساده تر می بینند که هر مغازه یا مرکز عرضه قیمت خاص خود را ارائه می دهد. برای شما سوال پیش می آید که علت تفاوت قیمت در لوبیا قرمز ایرانی چیست؟

در این بخش ما قصد داریم به بررسی علل تفاوت قیمت لوبیا قرمز ایرانی بپردازیم که این عوامل عبارتند از:

اولین عامل موثر بر قیمت این محصول انتخاب محل خرید این لوبیاها است. در واقع اگر شما خرید محصول مورد نظر خود را از مراکز عمده فروشی انجام دهید در مقایسه با فردی که همین لوبیا با همین کیفیت را از یک مرکز خرده فروشی تهیه کرده باشد، هزینه کمتری را برای خرید آن پرداخت خواهید کرد. زیرا در خرید مستقیم از مراکز عمده فروشی هیچ واسطه ای وجود ندارد و محصول به صورت مستقیم به دست مشتری می رسد. اما باید توجه داشت که در خرید از مراکز عمده معمولا باید حجم بالایی از یک محصول را به صورت یک جا خریداری نمود.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت لوبیا می توان به حجم صادرات  و واردات این محصول اشاره کرد. در واقع یکی از فاکتورهایی که سبب کنترل قیمت یک محصول در بازار می شود میزان صادرات و واردات یک محصول است.

برای مثال همانطور که واردات به اندازه با ارز دولتی باعث کنترل قیمت یک محصول در بازار می شود. واردات بیش از حد همان محصول با ارز نرخ آزاد تاثیر مستقیمی بر قیمت تولید داخلی نیز خواهد گذاشت.

قیمت لوبیا قرمز عمده فروش

قیمت لوبیا قرمز عمده فروش

لوبیا قرمز در بیشتر مناطق ایران ازجمله گلستان، زنجان ، اصفهان و … به فروش می رسد. این محصول به دلیل محبوبیت بالای آن در بین ایرانیان مصرف بالای دارد. لوبیا قرمز در کشورما در دو مدل لوبیا قرمز جگری و کپسولی بیشتر در فروشگاه ها عرضه می گردد.

در خصوص کیفیت فروش عمده لوبیا قرمز می خواهیم به هفت نکته یا هفت عامل که بر روی فروش بیشتر و قیمت محصول تاثیر می گذارد اشاره ای کنیم که این عوامل عبارتند از:

  1. اولین عامل موثر انداره لوبیاها است. لوبیاهایی که ریزتر هستند، نامرغوب تر با ارزش فروش کمتر.
  2. دومین عامل موثر شکل ظاهری لوبیاها است. در واقع لوبیاهایی که روی پوست خود نقاط سیاهی و یا لک دارند به علت نامرغوب بودن دارای قیمت پایین تر هستند.
  3. سومین عامل موثر می توان به زود یا دیر پخت بودن لوبیاها اشاره دارد. در واقع لوبیاهایی که زود پخت هستند معمولا محصول رسیده تری هستند و در زمین های مرغوبی کشت شدند که ارزش فروش بالاتری هم در مقایسه با لوبیاهای ریز و نارس خواهند داشت.
  4. چهارمین عامل موثر بحث کیفیت صادراتی و وارداتی محصول می باشد که در قسمت بالا توضیح مختصری دادیم.
  5. پنجمین عامل موثر بحث فصل کشت لوبیا قرمز است که عوما در کشت پاییزه محصولی با عملکرد بهتر تولید می شود.
  6. ششمین عامل موثر به کشاورز و نحوه کاشت تا برداشت محصول می باشد. یک محصول به خودی خود با کیفیت و مرغوب نمی شود مگر کشاورز دلسوز و زحمت کش بالای سر آن باشد.
  7. هفتمین عامل موثر عرضه لوبیا قرمز با کیفیت استفاده از دستگاه های پیشرفته در برداشت محصول و مراحل پاکسازی و سورتینگ آن می باشد، اگرچه در این مرحله هزینه ای بیشتری پرداخت می شود اما به دلیل تولید محصولی با کیفیت به مراتب قیمت آن نیز بالاتر به فروش می رسد.

قیمت لوبیا قرمز در سال 1401

لوبیا قرمز در سال های اخیر به علت کیفیت پایین با قیمت کمتری عرضه می شد. اما در چند سال اخر به دلیل حضور دستگاه های پیشرفته سورتینگ با عرضه محصولی با مرغوبیت بالا توانست نظرات بسیاری را نیز به خود جلب کند و در بین افراد متقاضی این محصول جایگاه ویژه تری را به خود اختصاص دهد که همین امر باعث شد است تا تمایل افراد برای خرید این لوبیاها در سال های اخیر به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.

با افزایش میزان تقاضا و کاهش عرضه محصول به مراتب با افزایش حدودی قیمت روبه رو خواهیم شد. اما امسال با همکاری کشاورزان با تولید و فروش عمده لوبیا قرمز در سرتاسر کشور شاهد کنترل نرخ غرضه محصول در بازار هستیم.

  • بیشتر بخوانید:

در کنار تمام عوامل که بیان نمودیم نتیجه می گیریم که اگر میزان تولید داخلی یک محصول مثل لوبیا قرمز افزایش داشته باشد به کاهش در قیمت فروش عمده آن مواجه خواهیم شد مثل همان اتفاقی که برای سیاه دانه در سال 1401 رخ داد. به دلیل تولید زیاد و کاهش خرید سیاه دانه قیمت محصول با کاهش چشمگیری همراه شد.

اگر چه بسیاری شاید بر این باور باشند که قیمت لوبیا قرمز در امسال بالا بوده است اما زمانی که ما کیفیت این لوبیاها را با قیمت آن مقایسه می کنیم متوجه خواهیم شد که قیمت بسیار مناسبی دارند. جهت استعلام قیمت فروش عمده لوبیا قرمز با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin