خانه / خرید عمده سیاه دانه / خرید عمده از توزیع کننده سیاه دانه

خرید عمده از توزیع کننده سیاه دانه

با خرید عمده از توزیع کننده سیاه دانه مستقیم از کشاورز. علاوه بر خرید محصولی تازه و مرغوب با قیمتی پایین تر سیاه دانه را خریداری خواهید نمود. سیاهدانه یکی از قدیمی ترین گیاهان و دانه های دارویی محسوب می شود. که در دوران گذشته برای درمان هر نوع دردی از این نوع دانه در طب سنتی استفاده می کردند. امروزه نیز به دلیل خواص فراوانی که این محصول به همراه دارد. مورد توجه بسیاری از افراد در تمام دنیا قرار گرفته است. از آنجایی که محصول سیاه دانه گیاه بومی مناطق غربی آسیا می باشد. لذا در کشور ما نیز تولید می شود که بیشتر کشت این گیاه دارویی در منطقه شمالی و میانی کشور صورت می گیرد.

اگر قصد خرید عمده از توزیع کننده سیاه دانه از تولیدی را دارید. کافیست در این سایت به شماره های موجود تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

خرید عمده از توزیع کننده سیاه دانه

درمان یبوست با استفاده از سیاهدانه

درمان یبوست با استفاده از سیاهدانه

سیاه دانه دارای انواع مواد معدنی و ویتامین ها در درون خود می باشد. به شرطی که این دانه ها را تازه تهیه نموده و مصرف نمایید. محصول تازه را می توان از توزیع کننده سیاه دانه از کشاورز خرید. این گیاه دارویی خواص بسیار زیادی را برای بدن به همراه دارد. که افراد بسیاری به دلیل آگاهی از این خواص به استفاده از این محصول می پردازند. ما در اینجا برخی از این خواص را برای شما شرح می دهیم:

  1. کاهش فشار خون با مصرف خود دانه یا دمنوش سیاهدانه
  2. جلوگیری از بیماری آسم
  3. ضد سرطان بودن به دلیل تقویت کننده سیستم ایمنی بدن.
  4. بهبود عملکرد کبد و ریه
  5. رفع مسمومیت خونی
  6. تقویت سیستم ایمنی بدن
  7. درمان سرماخوردگی با مصرف منظم سیاهدانه
  8. تقویت معده و کمک به افزایش مقاومت دیواره معده

یکی دیگر از خواص بسیار خوب و پر کاربردی که این دانه به همراه دارد. این است که سیاهدانه برای درمان بیماری یبوست بسیار مفید بوده و افرادی که دچار این نوع بیماری شده اند. می توانند با مصرف سیاه دانه به درمان آن بپردازند. سیاهدانه را می توان به چند روش مصرف نمود و از خواص فوق العاده آن بهرمند شد.

این روش ها شامل: روغن سیاهدانه، پودر سیاه دانه و عصاره آن می باشد. که از روغن آن برای درمان بیماری های پوستی نیز استفاده کرده و از دانه های آن برای تهیه انواع شیرینی ها و ترشی ها استفاده می کنند.

از این رو افرادی که در فصل سرد سال دچار بیماری آنفولانزا و سرما خوردگی می شوند. برای رفع گلو درد و سرفه می توانند از مخلوط محصول سیاهدانه و عسل استفاده کرده و به صورت روزانه آن را مصرف کنند.

جهت خرید عمده از توزیع کننده سیاه دانه با ما در ازتباط باشید.

خرید از توزیع کننده سیاه دانه عمده ایرانی

خرید از توزیع کننده سیاه دانه عمده ایرانی

در حال حاضر به دلیل تقاضای بسیار این محصول تولید سیاه دانه در کشور ما رو به افزایش می باشد. کشاورزان پس از تولید این محصول با کمک توزیع کننده سیاه دانه به پخش محصول در سرتاسرکشور اقدام می کنند. مجموعه داپیدو یکی از مراکز توزیع سیاه دانه مستقیم از کشاورز می باشد.

فروش سیاهدانه توسط نمایندگی های معتبری که در سراسر کشور وجود دارند. به مراتب قیمت نهایی این نمایندگی ها بالاتر از مرکز توزیع کننده مستقیم سیاه دانه از کشاورز می باشند. از همین رو ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال محصولی با قیمت بسیار پایین می باشد. از مجموعه ما اقدام به خرید نماید. چرا که محصولی تازه را با قیمت تولیدی در اختیار شما میگذاریم.

مراکز توزیع کننده سیاه دانه به دلیل این که نقش مهمی در رونق گرفتن بازار خرید و فروش این گیاه دارویی دارند. سعی می کنند با بهترین و مرغوب ترین محصول را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان بگذارند. این گیاه دارویی به دلیل خواص درمانی زیاد با مصرف بالای همراه می باشد. سیاهدانه قند خون را کاهش می دهد برای این منظور کافی است در روز ۲ گرم سیاهدانه مصرف کنید.

در حال حاضر توزیع کنندگان عمده سیاه دانه این محصول را به صورت بسته های 25 کیلیوی در بازار با قیمت مناسب عرضه می کنند. این افراد علاوه بر توزیع این محصول به توزیع روغن و عصاره سیاهدانه نیز می پردازند. اگر قصد خرید عمده سیاه دانه مستقیم از کشاورز را دارید با مجموعه داپیدو در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin