خانه / سیاه دانه / قیمت سیاه دانه در خرید عمده + فروش روغن

قیمت سیاه دانه در خرید عمده + فروش روغن

قیمت سیاه دانه در خرید عمده + فروش روغن

امروزه کمتر کسی وجود دارد که از خواص سیاه دانه اطلاع نداشته باشد، این محصول در کنار قیمت مناسب ارزش دارویی بسیاری دارد. خواص و فواید این دانه سیاهرنگ به قدری زیاد است که در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. برای خرید عمده و یا جزعی سیاهدانه می توانید در این سایت به صورت آنلاین نیز اقدام نماید. برای خرید کافیست به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

فروش سیاه دانه در این مجموعه به طور مستقیم از مراکز تولیدی صورت می گیرد در نتیجه کمترین قیمت ممکن برای عرضه لحاظ می گردد. به راحتی می توانید سیاهدانه و روغن آن را در این مرکز فروش تخصصی سیاه دانه خریداری کنید. با ایجاد فروشگاه های اینترنتی بستری فراهم شد تا در هر کجای که می باشید به راحتی و در کمترین زمان اقدام به خرید نمایید.

خرید عمده سیاه دانه

خرید عمده سیاه دانه

یکی از سوالات مهم در مورد این که چرا سیاهدانه را بخریم و استفاده کنیم؟ همانطور که در دیگر مقالات هم گفتیم سیاه دانه گیاهی دارویی با خواص درمانی بیشمار می باشد و علاوه بر این که نسبت به داروهای شیمایی عوارض جانبی ندارد، بلکه نسبت به داروها قیمت کمتری هم دارد. به همین دلیل مصرف سیاهدانه برای سلامت بدن بسیار مهم می باشد.

سیاه دانه و روغن آن خواص و ویژگیهای بسیاری دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

تاثیرگزاری برای بهبود زخمهای بدن:. یک سری از زخم هایی که بر اثر سوختگی ها، جراحی های صورت می گیرد با استفاده از روغن سیاه دانه برطرف می شوند.

درمان سرطان و پیشگیری آن: تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفت نشان می دهد که سیاه دانه بدون اینکه عوارضی در بدن ایجاد کند، نقشی مانند نقش شیمی درمانی ایفا می کند و تاثیر چشمگیری در بهبودی سرطان و همچنین پیشگیری این بیماری دارد. تحقیقات نشان داد که سیاهدانه می تواند باعث رشد زیادی در سلولهای مغز استخوان تومورها شود و با تحریک کردن سلولهای تقویتی و سلولهای ایمنی بدن، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود.

این گیاه به دلیل خاصیتهای بیشماری که دارد مورد توجه همگان است. در کشور ما این گیاه دارویی کشت و تولید می شود به همین دلیل قیمت سیاه دانه در ایران ارزانتر می باشد.

تاثیر سیاهدانه بر فشار خون

تاثیر سیاهدانه بر فشار خون

در ارتباط با تاثیر عملکرد سیاهدانه در تنظیم فشار خون نشان دهنده اهمیت و مفید بودن این گیاه دارویی منحصر به فرد است. عوامل متعددی بر فشار خون تاثیرگذار می باشد که از این عوامل، می توان به مواردی همچون ارثی بودن فشار خون بالا، کهولت سن و گرفتگی شریانهای اصلی خون اشاره کرد. تحقیقات نشان می دهد که مصرف روزانه حدود 100 الی 200 میلی گرم این گیاه دارویی در روز می تواند به مدت حدود 8 الی 10 هفته فشار خون بالا را مهار کند. برای تهیه سیاه دانه مرغوب و ارزان قیمت کافیست آن را از این سایت خریداری کنید و از خواص آن بهرمند شوید.

قیمت فروش سیاه دانه و روغن

قیمت فروش سیاه دانه و روغن

سیاه دانه در بازار فروش انواع مختلفی از نظر کشور وارد کننده دارد به عنوان مثال هندی، سوری و ایرانی. سیاه دانه ایرانی به دلیل تولید داخلی بسیار زیاد با قیمت بسیار مناسب تری عرضه می گردد. سیاهدانه هندی و سوری به دلیل وارداتی بودن به مراتب نرخ فروش بیشتری دارند. از نظر کیفیت محصول هرسه سیاهدانه تفاوت چندانی باهم ندارند.

این گیاه دارویی علاوه بر مصرف خود دانه ها، عصاره یا روغن آن نیز مصرف بالایی دارد و از خواص فوق العاده ای نیز برخوردار می باشد. خواص روغن سیاه دانه در درمان ریزش مو، به این گونه که با روغن زیتون یا بادام تلخ مخلوط نموده و بر روی سر قرار می دهند. این دانه ها برای درمان سردرد و یا میگرن نیز بسیار موثر هستند و از همین رو فروش روغن سیاه دانه با استقبال خوبی همراه شد چراکه نسبت به داروی های شیمیایی هم قیمت مناسب و هم اثر گذاری بیشتر دارد.

به شما پیشنهاد می کنیم تا سیاه دانه مورد نظر خود را از این سایت خرید کنید که محصولی با کیفیت و مرغوب را مستقیم از کشاورز عرضه می کند. مجموعه ما تنها مجموعه ای در کشور است که سیاه دانه را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مستقیم از تولیدی به مشتریان خود ارائه می کند. همین امر باعث رضایتمندی جمع بسیاری از مشتریان نسبت به مجموعه ما شد است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin