خانه / لوبیا سفید / قیمت لوبیا سفید عمده مرغوب

قیمت لوبیا سفید عمده مرغوب

قیمت لوبیا سفید مرغوب ایرانی به دلیل تولید کم و تفاضا بسیار در سال 1401 با افزایش چشمگیری نسبت به سال های گذشته روبه رو شد. نمایندگی فروش  مجموعه داپیدو در شهر اصفهان می باشد . انواع حبوبات را با قفیمت کارخانه یا تولیدی عرضه می کند. اگر متقاضی خرید لوبیا سفید از هر شهری هستید می توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید عمده این محصول کنید. ما به صورت آنلاین در همه شهرهای کشورمان ایران در حال معامله و خرید و فروش هستیم و با کشاورزان بسیاری همکاری می کنیم. خریداران جهت استعلام قیمت عمده لوبیا سفید با مشاورین مجموعه داپیدو ارتباط بگیرند. قیمت لوبیا سفید عمده مرغوب

نکاتی در خرید لوبیا سفید

نکاتی در خرید لوبیا سفید کشت و تولید لوبیا در اکثر شهر های ایران انجام می شود اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که لوبیا سفید در کدام شهر تولید شده است؟ و دارای چه ویژگیهایی می تواند باشد؟ اینکه لوبیا سفید در چه شهری تولید می شود بر قیمت عمده آن تاثیر گذار است. به جهت آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز برای رشد این گیاه اکثر کشاورزان مایل به تولید انواع لوبیا هستند و هر ساله با حجم بالا این محصول را برداشت می کنند. لوبیا نسبت به کم آبی حساس می باشد ودانه ها ریز یا چروک می شوند. عموما مناطق حاصلخیز با آب فراوان اقدام به کشت این محصول میکنند. کیفت دانه ها در قیمت گذاری لوبیا سفید بسیار موثراست. به دلیل تولید کم لوبیا سفید در کشور، قیمت عمده آن افزایش می یابد. این فرصتی برای کشاورزان و واحد های تولیدی می باشد تا با همکاری هم اقدام به تولید انبوه لوبیا کنند چرا که این نوع لوبیا صادارتی می باشد و صرفه اقتصادی بسیاری دارد. البته لازم به ذکر است قیمت لوبیا سفید بر اساس عواملی که در ادامه خواهیم گفت تعیین می شود.
  1. صادرات لوبیا سفید و واردات آن از قرقیزستان
  2. کهنه و یا نو بودن لوبیا سفید
  3. شهر تولید کننده
  4. دانه درشت و یا دانه ریز
  5. بوجاری یا دستچین بودن لوبیا سفید
  6. ظاهری مشتری پسند داشته باشد
  7. زودپز و خوش طعم باشد
  8. شرایط بازار و قیمت ارز
  9. و اینکه بدون شکستگی و سوراخ باشد
این عوامل علاوه بر لوبیا سفید بر قیمت محصولات دیگر هم تاثیر گذار باشد. همانطور که شاهد بودیم در قیمت نخود هم تاثیر داشت.

قیمت لوبیا سفید ایرانی

قیمت لوبیا سفید ایرانی آیا از قیمت لوبیا سفید معمولی و مرغوب مطلع هستید؟ خرید لوبیا سفید درشت و دستچین توسط تیم بازرگانی داپیدو انجام می شود. این مرکز با عرضه ی بهترین و یکدست ترین لوبیا سفید به صورت عمده و در بست بندی های صادراتی و با قیمت مناسب در بازار فعالیت دارد. قیمت این محصول در شهرهایی مثل الیگودرز، ازنا، خمین، و .. ارزانتر است به دلیل تولید زیاد در این مناطق است. البته استانهایی مانند کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، قزوین و زنجان هم در تولید لوبیا مشغول هستند ولی کیفیت و قیمت آن متفاوت است. در حال حاضر قیمت لوبیا سفید عمده بوجاری شده در سال 1401 تا 40 هزار تومان هم افزایش داشته است ولی به دلیل نوسانات ارزی و بازار، این قیمت در حال تغییر است برای اطلاع دقیق قیمتها با مشاورین ارتباط بگیرید. قیمت لوبیا سفید بوجاری شده و دستچین با هم کمی فرق دارد به این صورت که در لوبیا سفید دستچین ، دانه ها درشت و یک دست هستند ولی در لوبیای بوجاری شده فق ضایعات آن گرفته شده و ممکن است ریز و درشت با هم باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin