خانه / قیمت عمده سیاه دانه / قیمت سیاه دانه تهران در بازار

قیمت سیاه دانه تهران در بازار

قیمت سیاه دانه تهران در بازار

امروزه یکی از فاکتورهای مهم در خرید و فروش یک محصول قیمت آن می باشد. قیمت سیاه دانه تهران در سال 1400 و همچنین در سال 1401 علاوه بر این که با افزایش قیمت همراه نبود بلکه با کاهش قیمت روبه رو شد. علت این امر تولید انبوه این گیاه دارویی در کشور می باشد. نکته مهم این است که با حمایت از تولید داخلی می توان قیمت بسیاری از محصولات را کاهش و توان خرید را افزایش داد.

سیاه دانه یکی از دانه های پراستفاده محسوب می شود. علت این امر آن است که سیاهدانه در درمان انواع بیماری مفید می باشد. همچون درمان زخم معده ،بهبود حافظه وتمرکز ،تنظیم قند خون و کنترل دیابت کاهش کلسترول خون و…بسیار مفید است. جهت استعلام قیمت سیاه دانه در تهران با شماره های موجود در ارتباط باشید.

کاهش نفخ شکم با مصرف سیاه دانه

کاهش نفخ شکم با مصرف سیاه دانه

خواستگاه اصلی سیاه دانه در جنوب شرقی آسیا و در کشور هند می باشد. اما سیاهدانه در ایران به دلیل شرایط اقلیمی مناسب برای رشد از کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشد. با افزایش میزان تولید در کشور ما ایران قیمت خرید فروش سیاه دانه در بازار تهران نیز با کاهش قیمت روبه رو شد.

این گیاه دارویی از خواص درمانی بسیار بالای برخوردار می باشد. محققان به این نتیجه رسیدند که مصرف سیاهدانه و مصرف آن در درمان بیماری های گوارشی و بهبود عملکرد این سیستم های بدن نقش مفید و تاثیر گذاری دارد .

امروزه به سبب رژیم غذایی نامناسب و مواد تغذیه ای که افراد دارند بسیاری از آنها از عملکرد نادرست سیستم گوارشی و مشکلات شایع آن از جمله نفخ رنج میبرند. برای درمان نفخ شکم دستورالعمل های مختلفی وجود دارد که سیاه دانه در همه آنها نقش اصلی را ایفا میکند .

یکی از روش های مصرف سیاه دانه برای کاهش نفخ شکم استفاده از ترکیب پودر آن همراه با پودر دارچین در هنگام مصرف غذاست. همچنین در طب سنتی مصرف آن همراه با عسل برای درمان نفخ شکم و کاهش آن و نیز درمان دیگر بیماری های گوارشی توصیه می شود. برای خرید سیاه دانه تهران با کمترین قیمت ممکن کافیست در این سایت اقدام نمایید.

مصرف سیاه دانه همراه با دیگر ترکیباتی نظیر زیره ،دارچین و عسل و … در درمان بیماری هایی از جمله ضعف سیستم ایمنی،یبوست،انواع سرطان ها،تب های بلغمی و سودایی و … موثر است. استفاده موضعی روغن سیاهدانه بر روی پوست حساسیت های پوستی نظیر اگزما ،التهاب و جوش های بلغمی را کاهش می دهد. مصرف مداوم این روغن منجر به رفع و بهبودی کامل آلرژی های پوستی میشود.

قیمت فروش سیاه دانه تهران در بازار

قیمت فروش سیاه دانه تهران در بازار

قیمت سیاه دانه اصل در تهران به سبب نقش پر اهمیتی که این گیاه دارویی در درمان بسیاری از بیماری ها دارد بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد، فروشندگان بسیاری در بازار در تلاش اند محصولی مرغوب و با کیفیت بالا را با قیمت های مناسب روانه بازار مصرف کنند.

توزیع کنندگان سیاه دانه این محصول را به سبب فراهم آوردن دسترسی آسان مصرف کنندگان به صورت حضوری و مستقیم از درب کارخانه در نمایندگی ها و شعبه های ی گوناگون توزیع به دست مشتریان می رسانند. اما مجموعه داپیدو علاوه بر فروش حضوری ، خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده تا در هرجای امکان خرید محصول مورد نظر خود را داشته باشند.

برای آن دسته از مشتریانی که به دلایل گوناگون از جمله موقعیت جغرافیایی امکان مراجعه حضوری به نمایندگی را ندارند و همچنین در جهت کاهش هزینه های آنان مراکز توزیع کننده سیاه دانه اقدام به ایجاد سایت های معتبر اینترنتی با نماد اعتماد الکترونیک نموده اند تا امکان خرید آنلاین را برا این دست از مشتریان به وجود آورند.

برای کسب اطلاعات در مورد خرید و قیمت سیاه دانه تهران با شماره های موجود در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin