خانه / خرید عمده سیاه دانه / خرید و فروش عمده سیاه دانه‌ روغنی

خرید و فروش عمده سیاه دانه‌ روغنی

خرید و فروش عمده سیاه دانه روغنی

خرید و فروش عمده سیاه دانه‌ مخصوص روغنگیری توسط نمایندگی‌های مجاز مجموعه داپیدو با قیمت بسیار مناسب انجام می شود. این مجموعه با همکاری و تعامل تولیدکنندگان محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان می گذارد. شما مشتریان عزیز می توانید این محصول با کیفیت و عالی را به صورت عمده در این سایت خریداری کنید.

سیاهدانه روغنی  که درصد روغن بالای حدود 30 درصد به بالا دارد. سیاهدانه اصفهان با درصد روغن بالای 35 درصد از کیفیت بالای در رنگ و شفافیت روغن برخوردار می باشد. جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش عمده سیاه دانه با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

خرید مستقیم سیاهدانه‌ از کارخانه

خرید مستقیم سیاهدانه‌ از کارخانه

مجموعه داپیدو  با خرید عمده سیاه دانه از کشاورز و فروش مستقیم آن به مصرف کننده پس از فرآوری توانست این محصول را در کمترین قیمت ممکن به بازار عرضه کند. اگر متقاضی و مصرف کننده سیاه دانه هستید و به دنبال خرید مستقیم آن بدون واسطه هستید کافیست با ما در ارتباط باشید.

سیاه دانه یک نوع گیاه به حساب می‌آید و معمولا در کشور ایران در اول فصل بهار و تابستان توسط کشاورزان به صورت صنعتی و سنتی کشت می‌شود از آن برای مواد خوراکی و صنعت دارویی استفاده می شود. روغن عالی درجه یک سیاه دانه در کارخانه ها به وسیله دستگاه های پرس انجام می شود.

سیاهدانه مجموعه داپیدو متناسببا درخواست خریدار بست بندی و ارسال می گردد. فروش مستقیم این محصول به روش حضوری یا اینترنتی صورت می گیرد. فروش اینترنتی این امکان را برای مشتریان فراهم میکند تا محصول مورد نظر خود را به راحتی در هر نقطه ای از کشور خرید نمایند.

قیمت خرید و فروش سیاه دانه‌ روغنی در حجم عمده

قیمت خرید و فروش سیاه دانه‌ روغنی در حجم عمده

خرید و فروش عمده انواع سیاهدانه‌ به روش های کاملا آسان و راحت انجام می شود و طریقه خرید این محصول برای شما عزیزان از طریق وب سایت ما می باشد، شما فقط کافیست محصول خود را از طریق تصاویر موجود در این سایت انتخاب کنید و سفارش محصول در کمترین زمان موقع به دست شما عزیزان برسد.

این محصول امروزه در کیفیت حرف اول را می‌زند و شما که خواهان استفاده از این سیاه دانه روغنی هستید. می توانید این محصول را به صورت مستقیم از این تولیدکننده خریداری کنید. مجموعه داپیدو با همکاری کشاورزان و واحد های تولیدی محصولی مرغوب و با کیفیت را عرضه میکنند.

قیمت این محصول به عوامل متعددی بستگی دارد، به عنوان مثال میزان تولید ، واردات و صادرات آن و …  قیمت خرید و فروش عمده سیاه دانه در کارخانه را می توانید با برقراری تماس با شماره های موجود درسایت دریافت نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin