خانه / لوبیا سفید / فروش عمده لوبیا سفید ایرانی

فروش عمده لوبیا سفید ایرانی

فروش عمده لوبیا سفید در مجموعه داپیدو در بالاترین سطح کیفیت انجام می شود. در این مرکز، خرید و فروش به دو شیوه حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد. فروش اینترنتی لوبیا سفید جهت خرید آسان برای مشتریان لحاظ شد است. در این مرکز انواع لوبیا سفید کالر سورت، لوبیا سفید بوجاری و حتی لوبیا سفید بو جار نشده یا به حال خود در حجم بالا عرضه می گردد. این مجموعه آماده همکاری باتاجران و خریداران عمده می باشد و محصولی با کیفیت را مستقیم از تولیدی در اختیارشان میگذارد.

جهت ارتباط با واحد فروش عمده لوبیا سفید به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.
فروش عمده لوبیا سفید ایرانی

لوبیا سفید ایرانی

لوبیا سفید ایرانی

یکی از استانهای تولید کننده لوبیا سفید، استان مرکزی، لرستان و چهارمحال و بختیاری است. در شهرهای این دو استان کشت و تولید لوبیا سفید رونق زیادی دارد. بیشتر لوبیا سفید ایرانی در این دو استان تولید می شود و از کیفیت بالای برخوردار می باشد. لوبیا سفید به دلیل مصرف کم در کشورمان ایران و تولید انبوه و گسترده این محصول قیمت مناسبتری دارد. اما با صادرات این محصول به بیشتر کشورهای همسایه قیمت آن با افزایش چشمگیری همراه شد.

خرید لوبیا سفید توسط این مجموعه مستقیم از کشاورزان با تجربه صورت می گیرد. این مرکز با داشتن نمایندگی خرید و فروش لوبیا سفید در استان اصفهان، به جهت رفاه حال مشتریان به تمام نقاط کشور لوبیا سفید را در حجم عمده ارسال می کند.

اگر متقاضی یا  خریدار این محصول هستید جهت آگاهی از قیمت فروش عمده لوبیا سفید با ما در ارتباط باشید.

قیمت انواع لوبیا سفید

قیمت انواع لوبیا سفید از نظر کیفیت با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال قیمت لوبیا سفید به حال خود یا پاک نشده پایینترین قیمت در بازار را دارد و لوبیا کالر سورت به مراتب قیمت بالاتری دارد. علت اختلاف قیمت تمییز بودن محصول و نداشتن ناخالصی می باشد. عموما برای صادرات از محصول کالر سورت و شسته شده استفاده می شود.

به تغییرات ارزی یا نوسانات در بازار ارز، قیمت محصولات هم ثابت نمی باشد. قیمت محصولاتی چون حبوبات، تحت تاثیر بازار ارز قرار دارند لذا برای اطلاع دقیق از قیمت انواع لوبیا با مشاورین فروش این مجموعه در تماس باشید.

فروش عمده لوبیا سفید

فروش عمده لوبیا سفید

با حضور تکنولوژِی و گسترش فضای مجازی خرید و فروش محصولات بسیار آسان شد است. دیگر نیازی نیست برای خرید لوبیا حضوری به مراکز فروش عمده سر بزنید. مجموعه داپیدو با ایجاد سایت و شبکه های مجازی فروش عمده محصولات خود را به شیوه آنلاین نیز انجام می دهد.

شما مشتریان عزیز دیگر دقدقه خرید را ندارید بلکه با ارتباط گرفتن با مشاورین فروش مجموعه داپیدو از قیمت روز لوبیا نیز می توانید آگاه شوید، از طرفی تنها با جستجو کردن و کلیک کردن بر روی سایتهای مجازی براحتی محصول خود را می توانید سفارش دهید و در محلی که شما تعیین کنید تحویل می گیرید. خرید عمده از مراکز فروش معتبر می تواند سود قابل توجهی را برای شما داشته باشد.

فروش عمده لوبیا سفید در این مجموعه در  بست بندی های 30 کیلویی انجام میگیرد. همچنین لوبیا سفید بوجار نشده به صورت فله ای و عمده برای تامین کننده ها در سراسر ایران با حجم بالا مقدور می باشد. می توانید از طریق همین سایت جهت سفارش انواع لوبیا سفید اقدام کنید برای این کار کافیست به صفحه ارتباط با ما یا صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

صادرات و فروش عمده لوبیا سفید به کدام کشورها صورت میگیرد؟

در میان کشورهای خاور میانه کشور عراق بزرگترین خریدار لوبیا سفید از ایران است. هر چند لوبیا سفید به دلیل فرهنگ غذایی ما ایرانیان کمتر مصرف می شود ولی در عراق به شدت از این محصول استقبال می شود. یکی از راههای ارز آوری می تواند صادرات لوبیا سفید باشد. لوبیا سفید تولیدی در ایران با کیفیت بالایی عرضه می گردد و کشورهای منطقه خلیج فارس از این محصول استقبال زیادی می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin