خانه / قیمت عمده سیاه دانه / قیمت سیاه دانه عمده در اصفهان

قیمت سیاه دانه عمده در اصفهان

قیمت سیاه دانه عمده در اصفهان

سیاه دانه گیاهی دارویی با خواص درمانی بسیاری می باشد. برای خرید سیاه دانه عمده با قیمت مناسب باید از مراکز عرضه مستقیم از تولیدی خریداری نمود. مجموعه داپیدو با فروش مستقیم سیاهدانه تلاش می کند تا محصولی تازه و با کیفیت را با کمترین قیمت ممکن عرضه کند.

سیاه دانه طبیعتا گرم است و به دلیل ماده ای به نام تیموزیتون اثر ضد تشنج دارد. تحقیقات نشان می دهد که این گیاه شروع تشنج را به تأخیر می اندازد و مدت زمان آنها را کوتاه می کند. در کاهش نفخ و از بین بردن گاز معده موثر است. هورمون های زنانه را فعال کرده و قاعدگی را تنظیم می کند. از این رو در مجموعه ما تولید عمده انواع سیاه دانه در اصفهان انجام می گردد و ما این محصول را با قیمت مناسب و به روز به سراسر کشور توزیع می کنیم.

روش تهیه سیاه دانه

روش تهیه سیاه دانه

تولید سیاه دانه در کشورمان به مقدار زیادی صورت میگیرد و کشاورزان بسیاری در زمینه کشت این گیاه دارویی فعالیت دارند. این دانه روغنی در طب سنتی فواید بی نظیری دارد. خواص سیاهدانه با توجه به ترکیب هر ماده متفاوت است. یکی از این ترکیبات سیاه دانه و عسل است. برای افراد دارای مزاج بلغمی مفید است و خاصیت بلغمی آن را از بین می برد.

برای مصرف سیاهدانه با عسل ابتدا باید دانه ها را آسیاب کنید و بلافاصله با عسل مخلوط شود، اثر دارویی آن کاهش نمی یابد، این ماده سلولهای بتا را که در بیماری های لوزالمعده می میرند تحریک می کند.

جویدن خود دانه همراه با بزاق دهان می تواند زگیل را درمان کند. استفاده از بخور در پاییز در مبتلایان به سینوزیت از بدتر شدن سینوزیت آنها در هفته جلوگیری می کند. خانم های خونسرد که شیر کمی دارند می توانند با مصرف روزانه کمی زیره سیاه ، میزان شیر خود را به تدریج افزایش دهند. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. در درمان تب سودا و بلغم مفید است.

سیاهدانه در درمان سرماخوردگی های متوالی بسیار مثر است. در تسکین سردردهای سرماخوردگی مفید است. عفونت های دستگاه ادراری را درمان می کند و برای مردان مبتلا به بیماری پروستات مفید و ادرار آور است. از جمله خواص سیاه دانه ، می توان درمان آکنه های بلغمی را حساب کرد. توجه داشته باشید که فقط روی آکنه بلغمی موثر است.

مصرف روغن سیاه دانه می تواند از دفع پروتئین در ادرار جلوگیری کند و می تواند کراتینین را در خون کنترل و مهار کند. جهت خرید سیاه دانه عمده با شماره های موجود در سایت در ارتباط باشید.

قیمت فروش سیاه دانه عمده در اصفهان

قیمت فروش سیاه دانه عمده در اصفهان

مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به فروشگاه سیاه دانه مجموعه ما این کالا را با بسته بندی های عمده خریداری نمایند از طرفی چون این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمتی کاملا رقابتی و مقرون به صرفه دارد توانسته مشتریان بسیاری را برای خرید جذب خود کند که می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

این سایت مرکز فروش سیاه دانه عمده در اصفهان می باشد جهت استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin