خانه / لوبیا قرمز / قیمت به روز لوبیا قرمز در سال 1401

قیمت به روز لوبیا قرمز در سال 1401

بازار لوبیا قرمز نیز همانند سایر انواع حبوبات، از رونق بالایی برخوردار است و قیمت به روز آن را می توانید در همین سایت با برقراری ارتباط با مشاورین فروش دریافت کنید. فروش لوبیا قرمز در این سایت به صورت عمده و مستقیم از واحده هاس تولیدی می باشد. لوبیای موجودی به دلیل کشت شدن در شرایط اقلیمی و خاک حاصلخیز، همواره کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد لذا مورد توجه ویژه مشتریان است.

لوبیا قرمز همانند سیاه دانه طبعی گرم دارد و مصرف آن را بدن بسیار مفید میباشد. جهت آگاهی از قیمت به روز لوبیا قرمز به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

قیمت به روز لوبیا قرمز در سال 1401

نوسانات قیمتی لوبیا قرمز

نوسانات قیمتی لوبیا قرمز

لوبیا قرمز و چیتی از حبوبات پر مصرف در کشورمان می باشد از این رو واردات لوبیا قرمز به داخل کشور بسیار می باشد و تغییرات ارزی بر نرخ فروش آن بسیار موثر است، برای کاهش تغییرات و نوسانات به روز قیمت لوبیا قرمز باید میزان تولید و تقاضا به حد تعادل برسند.

در کشور ما در بسیاری از استان ها از جمله اصفهان، اراک، همدان، چهارمحال و بختیاری و … لوبیا در سطح گسترده ای کشت می شود، این گیاه نیاز آبی بسیاری دارد در نتیجه در مناطق خشک و کم آب بخوبی به عمل نمی آید. قیمت به روز لوبیا قرمز در مراکز تولیدی بسیار مناسبتر می باشد. علت تفاوت قیمت فروش دلایل متعددی همچون:

  1. کیفیت محصولی که به فروش می رسد.
  2. میزان عرضه و تقاضا لوبیا در بازار
  3. فاصله از مراکز تولیدی که هزینه های جانبی همچون حمل نقل و نیروی کارگری در قیمت موثر هستند.
  4. خرید عمده یا جزیی محصول و…

عوامل بسیاری هستند که در ارائه قیمت به روز لوبیا قرمز کمی مشکلات ایجاد میکنند که مهمترین آن تغییرات ارزی هستند.

خواص مهم لوبیا قرمز

از جمله خواص ویژه این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ سلامتی پوست
  • پروتئین بالا
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • جلوگیری از دیابت
  • ضد سرطان
  • درمان میگرن

لذا با توجه به خواص بالای این نوع از لوبیا در می یابیم که این محصول، ضمن اینکه یک وعده غذایی سالم به شمار می رود، خواص درمانی بالایی نیز دارد.

از این رو همواره در سبد کالای خانوارها، جایگاه ویژه ای داشته است.

به طور کلی می توان لوبیا قرمز را به سه دسته تقسیم کرد:

  • لوبیا قرمز کپسولی
  • لوبیا قرمز کوچک
  • لوبیا آزوکی

همچنین این محصول به دلیل طعم و عطری که دارد، یکی از حبوبات محبوب در نزد مردم به شمار می رود و از آن در تهیه غذاهای مختلف به ویژه قرمه سبزی، استفاده می کنند.

قیمت بازار لوبیا قرمز

قیمت بازار لوبیا قرمز

همانطور که مستحضرید حبوبات قیمت بسیار مناسبی نسبت به گوشت دارند، ضمن اینکه پروتئین مورد نیاز بدن را نیز تامین می کنند، در نتیجه حضورحبوبات در برنامه غذایی بسیار مهم میباشد. قیمت به روز لوبیا قرمز در بازار نوسانات بسیاری در سال 1401  داشت و مهمترین علت تغییرات نرخ ارزی است. با تولید گسترده و بی نیاز شدن به واردات می توان نوسانات قیمتی را تحد بسیاری کنترل نمود.

از نمونه های بارز می توان به سیاه دانه اشاره کرد که با تولید گسترده این محصول در کشور قیمت آن کاهش چشمگیری داشت. در نتیجه اگر کشور نسبت به تولید محصولی کاملا خود کفا شود با کاهش قیمت روزانه آن همراه خواهیم.

البته باید بگویم که کاهش قیمت باعث افزایش تقاضا و خرید می شود و نباید به آن دید ضرر دید. از این رو تاثیر شگرفی در کاهش هزینه های مصرفی خانوارها خواهد داشت. باید خاطر نشان کرد با توجه به خواص ویژه ای که انواع حبوبات به ویژه لوبیا قرمز دارد، همواره تقاضا برای مصرف این محصول از سوی مشتریان بسیار است.

لازم به ذکر است یکی از مناطقی که انواع حبوبات باکیفیت از جمله لوبیا را در ایران تولید می کند، اصفهان است و به گونه ای که توانست تا حد بالایی رضایتمندی مشتریان را کسب نماید. امروزه انواع مختلف لوبیا حتی به صورت کنسروی نیز در بازار موجود است که ضمن حفظ خواص ویژه آن، به سادگی نیز قابل مصرف است.

برای اطلاع از قیمت به روز لوبیا قرمز در در سال 1401 به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin