خانه / سیاه دانه / بهترین قیمت سیاه دانه اصفهان

بهترین قیمت سیاه دانه اصفهان

بهترین قیمت سیاه دانه اصفهان

تولید مرغوب ترین سیاه دانه اصفهان با قیمت مناسب در کشور توجه کشور های خارجی را به سمت خود جلب کرده. سالانه حجم زیادی از سیاه دانه تولید داخلی یا به صورت فرآوری یا خود دانه ها صادر می شوند. سیاه دانه ایرانی به بالا بودن عطر و طعم آن توجه مصرف کنندگان را بسیار به خود جلب کرده. با تولید گسترده و صادر کردن گیاهان دارویی بستر و زمینه ای مناسبی را برای اشتغال زایی می توان فراهم نمود. سیاه دانه ای که در این شهر اصفهان به تولید می رسد دارای طعم و خواصی بی نظیر است.

جهت خرید سیاه دانه اصفهان با شماره های موجود در سایت در ارتباط باشید.

سیاهدانه یا همان شونیز ایرانی

سیاهدانه یا همان شونیز ایرانی

سیاه دانه اصفهان در واقع یک دانه خوراکی با طعم تند و کمی تلخ می باشد. همانطور که از اسمش مشخص است دارای رنگی سیاه می باشد. از خواص و فواید بسیاری برخوردار است که از آن در جهت بهبود و درمان برخی از بیماریها به کار گرفت می شود. مصرف آن هیچ ممنوعیتی ندارد مگر این که زیر نظر پزشک تب سنتی استفاده شود.

اسم دیگر این دانه شونیز است که در کاهش وزن برای افرادی که قصد لاغر شدن دارند بسیار موثر است. این دانه سیاه به دلیل خاصیت چربی سوزی بالا کمک بسیاری به کاهش وزن می کند. افراد می توانند برای کم کردن وزن آن را با عسل ترکیب کنند و در وعده صبحانه مصرف کنند.

در طب سنتی برای این دانه خواص های بیشماری گفتند. تقریبا همه افراد با آن آشنایی دارند و به راحتی در عطاری ها قابل خریداری هست. در کشور شاهد تولید بهترین و خالص ترین نمونه هستیم که کیفیت و استاندارد لازم را دارند.  این شرکت در جهت عرضه و توزیعسیاه دانه اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است و توانست علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی بستری را برای صادرات فراهم سازد.

بهترین سیاه دانه اصفهان به قیمت تولیدی

بهترین سیاه دانه اصفهان به قیمت تولیدی

تولید سیاه دانه اصفهان و فروش آن در بعضی از شهر های کشور صورت می گیرد. تولید این محصول در اصفهان به دلیل با تجربه بودن کشاورزان این منطقه دانه ای مرغوب و با کیفیت می باشد. افرادی که به دنبال سیاهدانه ای با کیفیت هستند در این شهر بتوانند بدون دغدغه به این دانه دسترسی پیدا کنند و از فواید آن بهره لازم را ببرند.

در این سایت شما می توانید انواع سیاه دانه ایرانی از نظر کیفیت را به آسانی خریداری کنید. مجموعه داپیدو با عرضه سیاه دانه در دو کیفیت بوجاری و سورتینگ متناسب با نیاز مشتریان خود خریدی آسان و مطمعن را برای آنها فراهم کند. قیمت خرید برای مشتریانی که به صورت آنلاین اقدام به خرید می کنند بسیار مقرون بصرفه می باشد.

در فروشگاه مرکزی سیاه دانه اصفهان شما می توانید انواع بسته بندی های این دارو گیاهی را مشاهده کنید که متناسب با نیاز افراد تولید و بسته بندی شده اند و افراد می توانند بسته به نیازی که دارند آنها را خریداری کنند.

فروش این محصول به صورت عمده نیز صورت می گیرد که شما می توانید آنها را با قیمتی ارزان تر خریداری کنید. در خرید اینترنتی در هزینه های خود صرفه جویی لازم را داشته باشید و توجه داشته باشید که این دانه بسیار از ارزش غذایی برخوردار است و پزشکان به مصرف آن توصیه های فراوانی کرده اند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin