خانه / قیمت عمده سیاه دانه / قیمت عمده سیاه دانه ایرانی صادراتی

قیمت عمده سیاه دانه ایرانی صادراتی

قیمت عمده سیاه دانه ایرانی با کیفیت 100 در صد خالص  برای صادرات نسبت به سیاهدانه وارداتی بسیار کمتر می باشد. از طرفی عطر و طعم و میزان روغن دهی سیاهدانه ایرانی به مرتب بیشتر از نوع وارداتی می باشد. اما علت بالا بودن این قیمت سیاهدانه هندی به دلیل این که بر سر زبان ها افتاده و مصرف کنندگان فکر می کنند که سیاه دانه هندی کیفیت بالاتری دارد. اما سیاه دانه ایرانی به دلیل تازه بودن آن به دلیل فروش مستقیم پس از برداشت. عطر و طعم خاص خود را داشته.

لازم به ذکر است بدانید که سیاهدانه خواص های درمانی بسیار زیادی برای بدن انسان دارد. از همین رو مصرف بالایی نیز برخوردار می باشد. به همین دلیل تولید کنندگان سیاه دانه صادراتی تمامی سعی و توان خود را به کار گرفته اند تا بتوانند این محصول پرمصرف و پرخاصیت را به بهترین شکل ممکن و به صورت انبوه تولید کنند. تا بتوانند نیاز کشور و همچنین این دانه ارزشمند را به عرصه صادرات نیز برسانند.

اگر به دنبال قیمت عمده سیاه دانه صادراتی هستید به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

قیمت عمده سیاه دانه ایرانی صادراتی

مصرف سیاهدانه در زمان سرما خوردگی

مصرف سیاهدانه در زمان سرما خوردگی

مصرف سیاه دانه تازه با کیفیت صادراتی که خواص فوق العاده ای دارد. برای درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد بسیار زیادی دارد. همیشه در خرید محصول دقت نمایید. مجموعه داپیدو سیاه دانه را با قیمت عمده تولیدی با کیفیت صادراتی در اختیار خریداران خود می گذارد. ما در این مقاله به مصرف سیاهدانه در زمان سرماخوردگی برای شما عزیزان اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

  • سیاه دانه به دلیل داشتن ویتامین های بسیار زیادی که دارد می تواند به درمان سرماخوردگی کمک بسیار شایانی کند. به همین دلیل است که به کسانی که دارای سرما خورده اند توصیه می شود این دانه پر خاصیت را مورد استفاده خود قرار دهند. تا بتوانند خود را به صورت طبیعی درمان کنند.
  • شما می توانید در انواع معجون ها از سیاهدانه استفاده کنید. تا سیستم ایمنی بدن خود را قوی نماید. تا در زمان سرماخوردگی بتوانید این نوع محصول را یک دارو برای درمان خود در نظر بگیرید.
  • سیاه دانه یک محصول ضد باکتری و ضد ویروس می باشد. می تواند شما را در برابر سرما خوردگی مقاوم کند. اگر دچار سرماخوردگی شده‌اید شما را به خوبی درمان کند.
  • شما می توانید در زمان سرماخوردگی به تمامی غذا های خود سیاهدانه اضافه کنید. مخصوصا مصرف شیر برنج با سیاه دانه این امر باعث می‌شود که بنیه از دست رفته شما تقویت شود.

برای خرید سیاهدانه اعلا ایرانی با قیمت عمده سیاه دانه از تولید کننده کافیست با ما همراه باشید.

قیمت عمده سیاه دانه صادراتی اعلا

قیمت عمده سیاه دانه صادراتی اعلا

شایان به ذکر است بدانید که فروش ویژه این دانه های سیاه رنگ صادراتی امروزه در سراسر خاورمیانه رونق بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. قیمت عمده سیاه دانه صادراتی در مجموعه داپیدو به علت فروش مستیم آن از تولید کننده بسیار کمتر بوده. از طرفی این مجموعه با فروش اینترنتی خریدی آسان و مطمعن را برای مشتریان خود فراهم نمود.

امروزه فروش سیاه دانه اعلا به روش های بسیار مختلفی در حال انجام می باشد. تا تمامی مشتریان بتوانند این نوع دانه روغنی ارزشمند را به هر روشی که دوست دارند خریداری و از خرید آن نهایت رضایت را داشته باشند. صادرات سیاهدانه به دلیل استقبال گسترده تمامی مصرف کنندگان باعث شده است که رونق بسیار زیادی را به اقتصاد کشور ایران برساند. این یک امتیاز بسیار مثبت برای تمامی صادرکنندگان می باشد.

عرضه سیاه دانه در این سایت با قیمت تولیدی مستقیم از کشاورز صورت می گیرد. این مجموعه این گیاه دارویی را به صورت عمده در بسته بندی های محکم برای خریدارانی که به صورت اینترنتی یا غیر حضوری خرید می نمانید ارسال می گردد. عرضه سیاه دانه در تمامی شهرهای ایران امکان‌پذیر است. خریداران می توانند با خرید سیاهدانه عمده از قیمت مناسب آن بهره‌مند شوند.

سیاهدانه بسته بندی شده از کیفیتی فوق العاده بالا برخوردار است. استفاده از آن ها نیز روزانه افزایش می یابد، محل پخش این گیاه دارویی را با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به سرتاسر نقاط کشور پخش می کنند. این امر مهم نیز باعث می شود متقاضیان به خرید سیاه دانه جذب شوند.

شرکت توزیع سیاه دانه داپیدو علاوه بر این که محصول را با قیمت عمده پایینی عرضه می کند به کیفیت بالا هم اهمیت ویژه ای می دهد به همین دلیل توانسته از رقبای سر سخت خود پیشی بگیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin