خانه / پخش عمده سیاه دانه / پخش سیاه دانه شیراز در بازار

پخش سیاه دانه شیراز در بازار

پخش سیاه دانه شیراز در بازار

یکی از تخم های بسیار پر مصرف و سرشار از مزیت و فایده سیاهدانه می باشد. پخش سیاه دانه شیراز در سراسر کشور در این سایت صورت می گیرد. سیاهدانه در سراسر دنیا مصرف کننده و تولید کننده های زیادی را دارد. برای خرید سیاه دانه ارزان و با کیفیت فقط کافیست به عطاری ها و فروشگاه های معتبر شیراز و سایر شهر های کشور مراجعه کرد.

از جمله با کیفیت ترین نوع سیاه دانه می توان به سیاه دانه تولید شهر شیراز اشاره کرد. جهت ارتباط با واحد پخش سیاه دانه شیراز با شماره های موجود در ارتباط باشید.

مشخصه بارز گیاه سیاهدانه

مشخصه بارز گیاه سیاهدانه

گیاه سیاه دانه گلدار و به صورت خودرو در طبیعت ایران به خصوص در اراک و اصفهان، شیراز و… به وفور رشد می کند. تخم های این گیاه از آن جدا شد و به عنوان ادویه و چاشنی در انواع ترشیجات و مواد غذایی استفاده می شود. رنگ این تخم همانطور که از نامش مشخص است سیاه است. سیاهدانه مزه تلخی دارد و نام های دیگر سیاه دانه شونیز، کمون هندی و تخم سیاهچه می باشد. سیاه دانه شیراز به دلیل کیفیت بالا از بازار پخش گسترده ای برخوردار می باشد.

این دانه خواص درمانی بسیاری دارد و در برخی از روایات از پیامبر و ابوعلی سینا به خواص درمانی آن اشاره شد است. از دیرباز از این دانه به عنوان ضد انگل و مسهل و یا ضد یبوست استفاده می شود. در دهه های اخیر سیاه دانه جایگاه بسیار بالایی را در میان دارو های گیاهی در طب ایرانی به خود اختصاص داد است، به طوری که قابلیت درمان و بهبود برای بیشتر بیماری ها از جمله سر درد، بیماری های قلبی، گوارشی و فشار خون و غیره دارد. بهتر است این محصول را از این واحد پخش سیاه دانه شیراز تهیه نموده و از خواص مهم آن بهرمند شوید.

در سال های اخیر تحقیقات محققان و دانشمندان باعث شد که به خواص و مزیت های فوق العاده شگفت انگیز این دانه پی ببرند. افرادی که دچار رماتیسم شدید هستند و به دنبال راهی برای تسکین و بهبود درد خود هستند کافیست روغن سیاه دانه را تهیه کرده و هرشب قبل از خواب آن را بر روی موضع درد بمالند. بعد از تکرار این روند در چند روز بیمار تاثیر باور نکردنی از این دانه را خواهد دید.

بازرگانی پخش عمده سیاه دانه شیراز

بازرگانی پخش عمده سیاه دانه شیراز

بازرگانی پخش سیاه دانه شیراز در سال های اخیر با فروش مستقیم محصولات داخلی کمک بسیاری به تولیدات داخلی نموده است. با کاهش واردات و افزایش صادرات کمک بسیاری می توان به اقتصاد کشور کرد. علاوه بر اینکه سیاه دانه در داخل ایران تولید می شود هر ساله واردات این تخم نیز از کشورهایی نظیر هند و سوریه انجام می گیرد.

تولید کننده این دانه، برای فروش و در اختیار قرار دادن این گیاه در اختیار مشتری آن را در عطاری ها و فروشگاه های سطح شهر توزیع می کند. خریدار می تواند این تخم را به صورت فله ای و یا بسته بندی از فروشنده تحویل بگیرد.

قیمت سیاه دانه با توجه به کیفیت، اندازه تخم و سایر عوامل دخالت کننده مانند صادرات متفاوت می باشد. اما در کل داروی گیاهی ارزان قیمتی بوده و با صرف هزینه کم می توان از فایده آن سود برد. بهتر است محصولی تازه و با کیفیت را از این مرکز پخش سیاه دانه شیراز خرید نمود. چراکه مجموعه داپیدو محصولات خود را مستقیم از تولیدی در اختیار مشتریان خود می گذارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin