خانه / پخش عمده سیاه دانه / پخش عمده سیاه دانه ممتاز ایرانی

پخش عمده سیاه دانه ممتاز ایرانی

سیاهدانه ایرانی درجه یک از محصولاتی است که توانایی پخش عمده آن در کشور، به شکل موثری بالا رفته است. پخش عمده سیاه دانه تولید داخلی طوری انجام شده‌ که باید به روز ارائه گردد. از این رو بازار ها همواره شاهد محصولاتی با وزن مشخص و بسته بندی های درجه یک هستند. بر طبق این جریانات هزینه این محصولات به قیمت روز تمام می شود. مجموعه داپیدو با توزیع مستقیم سیاه دانه از کشاورز به دنبال عرضه محصولی ارزان و با کیفیت برای جذب مشتریان بیستر و همچنین کسب رضایت و تعاملی داعم با خریداران عمده می باشد. از این رو، امنیت بیشتری را از بابت سفارش آنلاین سیاهدانه عمده و قیمت‌ های مناسب آن ها داشته باشید.

امروزه به دلیل آگاهی افراد از خواص سیاهدانه ، این محصول را به عنوان یک گیاه دارویی و خوراکی در رژیم غذای خود جای داده اند. کاربرد فراوان این دانه ها در مواد غذای بسیار بوده و در انواع غذاها از قبیل ترشی یا شیرینی ها مورد استفاده قرار می دهند. از این رو تولیدکنندگان نیز به دلیل تقاضای بالا، میزان تولیدات آن را افزایش داده اند. عموما فروارده های سیاه دانه هم روغن آن یا پودر آن می باشد. که کاربردهای فراوانی دارد.

جهت خرید از مرکز پخش عمده سیاه دانه با ما همراه باشید.

پخش عمده سیاه دانه ایرانی

رفع مسمومیت های خونی با سیاهدانه

رفع مسمومیت های خونی با سیاهدانه

همانطور که گفتیم روغن سیاهدانه دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد. که خواص بسیار زیادی را می تواند برای بدن به همراه داشته باشد. یکی از این خواص رفع مسمومیت های خونی می باشد. با خرید از مرکز پخش عمده سیاه دانه تازه می توان محصولی مرغوب و با کیفیت را تهیه و مصرف نمود.

سیاهدانه به دلیل دارا بودن انواع مواد معدنی در درون خود که شامل: زینک، کلسیم، پتاسیم، فسفر و سلنیوم و همچنین انواع ویتامین ها می باشد. تمامی این ترکیبات سبب تقویت سیستم ایمنب بدن شده و از بدن در مقابل انواع ویروس ها و بیماری ها محافظت کند. از این رو یکی از این بیماری ها مسمومیت های خونی بوده که افراد با مصرف سیاه دانه و جذب تمامی مواد معدنی موجود در آن ، به رفع مسمومیت های خونی در بدن خود می پردازند.

سیاه دانه کاربرد های مصرفی فراوانی دارد که علاوه بر مصرف در انواع غذاها از آن به عنوان دمنوش نیز استفاده می کنند. همچنین این دانه ها روغنی بوده و از روغن آن نیز استفاده های فراوانی می شود که برای تقویت پوست و موی خود بکار می برند.

این گیاه دارویی از گذشته تا به امروز در طب سنتی بسیار پرکاربرد بوده. افراد نیز با توجه به خواص مفید این گیاه در طب سنتی از این محصول استفاده می کنند. از این رو این محصول علاوه بر رفع مسمومیت دارای خواص فراوان دیگری نیز می باشد.

برخی از خواص دیگر سیاهدانه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. درمان سرگیجه و میگرن
  2. درمان سرماخوردگی
  3. تقویت سیستم ایمنی بدن
  4. ضد سرطان
  5. درمان اسهال
  6. درمان بیماری های تنفسی از قبیل آسم
  7. درمان بیماری کبد

جهت ارتباط با مرکز پخش عمده سیاه دانه به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

فروش عمده سیاه دانه ایرانی از تولید کننده

فروش عمده سیاه دانه ایرانی از تولید کننده

امروزه کشاورزان با فروش و پخش عمده سیاه دانه در داخل و یا به خارج از کشور این محصول را در بالاترین کیفیت تعیین شده در اختیار خریداران با قیمت مناسب قرار می دهند. مجموعه داپیدو یکی از تولید کنندگان بزرگ سیاهدانه می باشد. که این محصول را مستقیما و بدون واسطه به صورت عمده به فروش می رساند.

این گیاه دارویی و محصولات جانبی آن کاربردهای فراوانی دارد. از جمله کارخانه های محصولات دارویی و آرایشی و بهداشتی نیز محصول روغن سیاهدانه را از مراکز تولید این محصول به صورت عمده تهیه کرده و از آن در ساخت انواع داروها و همچنین لوازم آرایشی استفاده می کنند.

تولیدکنندگان این مجموعه با عرضه مستقیم سیاه دانه بدون واسطه به دنبال تعامل و همکاری با خریداران عمده می باشند. از طرفی این مجموعهاین دانه های روغنی را در کیفیتهای مختلف بر اساس نیاز مشتری ارسال می کند. عرضه مستقیم سیاهدانه بعد از برداشت هم نیز توسط این مجموعه انجام میگیرد. محصول برداشت شده متناسب با درخواست مشتری بوجاری می شود.

این محصول را باید فقط از نمایندگی های معتبر خود که در سراسر کشور و خارج کشور احداث شده و مستقیم از کشاورز محصول را ارائه می کند خریداری نمود. قیمت مناسب و ارزان را فقط از کشاورزان می توان دریافت کرد. اگر قصد خرید مستقیم سیاهدانه را دارید با مجموعه ما در ارتباط باشید.
جهت ارتباط با مرکز پخش عمده سیاه دانه به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نکات مهم در مورد مصرف این دانه های سیاه

نکات مهم در مورد مصرف سیاهدانه

سیاه دانه از محصولاتی ارگانیک است که طبع مشخصی دارد. محصول تازه و ارگانیک را نیز فقط از مرکز پخش عمده سیاه دانه می توان تهیه نمود. خصوصیات فیزیکی این گیاه دارویی به شکلی است که باید به خیلی از امور در زمینه مصرف توجه کنید. پس ضرورت دارد چند نکته مهم را در هنگامی که قصد استفاده از سیاهدانه را دارید مد نظر قرار دهید. به طور کلی، با ارزیابی دقیق در انتخاب‌ های خود تجدید نظر کنید که عبارتند از :

  • سیاه دانه در هر دوره باید به مقدار مشخصی مصرف شود. از این رو برای افراد مختلف که در هر سنی باشند. مصرف بیش از اندازه مجاز نمی باشد. بیشترین عامل این قضیه را، به طبع گرم بودن این دانه های سیاه رنگ می دانند. به این صورت که در این زمینه پرهیز غذایی هم اجتناب ناپذیر می شود. چون ممکن است عواقب بدی را برای اکثر افراد مخصوصا مصرف کنندگانی که، بدن آن ها با مواد غذایی سرد زیاد هماهنگی ندارد ایجاد کند.
  • از طرفی افراد بیمار و بانوانی که در دوران تامین شیر مورد نیاز فرزند شان به سر می ‌برند. در کل نباید اصراری به خوردن این دانه ها داشته باشند. چون متخصصان تغذیه در دستور العمل‌های موجود، یکی از مواد غذایی غیر قابل مصرف را همین سیاه دانه ها معرفی کردند.

به این نتیجه میرسیم که مصرف بیش از حد هر مواد غذایی مضرراتی را نیز به دنبال خواهد داشت.
اگر نیازمند دریافت اطلاعات لازم در مورد خرید این محصول هستید. به مطالب دیگر سایت مراجعه کنید.
مجموعه داپیدو مرکز پخش عمده سیاه دانه ایرانی در کشور می باشد.

پخش عمده سیاه دانه ایرانی از تولید کننده

پخش عمده سیاه دانه ایرانی از تولید کننده

کشاورزان مجموعه داپیدو که در زمین های مرغوب اقدام به کشت سیاه دانه در داخل کشور می کنند. در امر تولید سیاهدانه به قدرتی بالاتر از بقیه دست پیدا کردند. چون با همکاری و تعامل با یکدیگر در پخش عمده سیاه دانه توانسته اند. نیاز بازار داخلی را به خوبی تامین و از واردات این محصول به داخل کشور تا حد قابل چشمگیری بکاهند.

با پیشرفت در دستگاه های خالص سازی یا بوجاری باعث شده. تولیدات داخلی در سطح کیفی قابل قبولی در بازار عرضه گردد. همین امر موجب افزایش رضایت خریداران داخلی و افزایش فروش محصول داخلی شده. در واقع رابطه مستقیمی وجود دارد بین کشت عمده سیاهدانه با طرز فکر و ایده هایی که، کشاورزان به مرحله اجرا رساندند.

از این بابت است که به شکل موثرتری می توانید از خود تولید کننده اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید. از طرفی هم مجموعه داپیدو برای رفاه حال خریداران شیوه فروش عمده به صورت غیر حضوری یا اینترنت را ارائه نموده. تا مشتریان عزیز با صرفه جویی در وقت و هزینه های خود اقدام به خریدی آسان نمایند.

کشت سیاه دانه سالهای بسیار زیادی است که در کشورهای جنوب غربی آسیا انجام می شود. با وجود اینکه خاستگاه اصلی این گیاه کشور هندوستان می باشد. اما در کشورمان ایران نیز بسیاری از کشاورزان اقدام به کشت و تولید این گیاه با ارزش نموده و آن را در بسته بندی های مخصوص قرار داده و روانه بازار می نمایند.

اگر قصد خرید عمده سیاهدانه از کشاورزان را دارید. کافیست با مرکز پخش عمده سیاه دانه مجموعه داپیدو در ارتباط باشید.
جهت ارتباط با واحد فروش عمده سیاه دانه به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin