خانه / خرید عمده سیاه دانه / خرید سیاه دانه اصل به قیمت عمده

خرید سیاه دانه اصل به قیمت عمده

خرید سیاه دانه اصل به قیمت عمده

خرید سیاه دانه اصل بصورت اینترنتی در این سایت امکان پذیر است. جهت ثبت سفارش در این مرکز خرید و فروش عمده سیاه دانه کافیست به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. عرضه انواع کیفیت محصول در این مرکز ‌‌فروش سیاهدانه در بستبندی های مناسب و با ‌نازلترین قیمت در بازار صورت می گیرد.

خرید سیاهدانه اصل به صورت عمده در اینترنت به دلیل توزیع مستقیم با کمترین قیمت ممکن می باشد. این گیاه دارویی محصولات جانبی دیگری همچون روغن سیاهدانه دارد که بسیار کاربردی و مفید می باشد. روغن سیاه دانه خالص خواص درمانی بسیاری دارد و در صنایع داروسازی کاربرد فراوانی دارد.

روش تشخیص سیاهدانه مرغوب

روش تشخیص سیاهدانه مرغوب

تشخیص سیاهدانه در خرید سیاه دانه اصل با کیفیت از محصول بی کیفیت و کهنه بسیار مهم می باشد. یک دانه روغنی تازه خواص مفید و ترکیبات موثر بیشتری دارد و با گذشت زمان این خواص و میزان روغن آن کم می شود. سیاهدانه دارای خواص درمانی بسیاری است‌ که در احادیث و روایات اسلامی نیز بیان می شود که سیاهدانه دوای هر بیماری است به جز مرگ.

روش تشخیص سیاه دانه مرغوب و خوب از بی کیفیت آن چگونه است؟

سیاه دانه تازه و با کیفیت رنگی مشکی تیره دارد و طعم و عطر بسیاری دارد. این گیاه دارویی طعمی تند و طبعی گرم دارد که با گذر زمان از میزان روغن و طعم آن کاسته می شود. سیاهدانه تازه همیشه عطری خوش دارد که مطمعنا یک محصول کهنه بوی نم از خود می دهد. البته نگهداری و شرایط انبار داری در تازه نگه داشتن یک محصول بسیار مهم می باشد.

دانه های روغنی را باید در یک جای خنک نگهداری نمود. مخصوصا گیاهان اگر در هوای گرم و مربوط قرار بگیرند قارچ می گیرند یا آفت به آنها حمله می کند. در نتیجه در تازه نگه داشتن یک گیاه دارویی شرایط محیطی بسیار مهم می باشد. سیاه دانه یک گیاه دارویی با خواص بیشمار می باشد که در مطالب گذشته بسیار به آن اشاره تمودیم.

این گیاه داروی به دلیل‌ داشتن‌ ماده‌ای‌ موسوم‌ به‌ نیموکتیون‌ دارای اثرات ضد تشنجی می باشد. بررسی‌ها نشان می‌دهد شونیز می تواند موجب تاخیر در زمان شروع تشنج و کاهش مدت آن شود. سیاه ‌دانه مرغوب حاوی فسفر، آهن، فسفات، کربوهیدرات و غیره است. یک ماده آنتی بیوتیک محسوب می‌شود که باعث نابودی ویروسها، میکروبها و باکتریها می شود.

جهت خرید سیاه دانه اصل کافیست با ما در ارتباط باشید.

مرکز خرید سیاه دانه اصل با کمترین قیمت

مرکز خرید سیاه دانه اصل با کمترین قیمت

قیمت عمده خرید سیاه دانه اصل در سال جاری به دلیل افزایش تولید کاهش چشمگیری داشت. فروش سیاه دانه ایرانی تحت تاثیر نوع وارداتی که هندی و سوری هستند می باشد. با افزایش قیمت نوع وارداتی به مراتب قیمت سیاهدانه ایرانی نیز بالا می رود. در سه ماه پایانی سال ۹۹ به شدت افزایش داشت که‌ تولید انبوه در سال 1400 قیمت عمده سیاه دانه کاهش پیدا کرد.

اما‌ توضیح‌ مختصری را که می توان در مورد سیاهدانه هندی داد این است که نسبت به نوع داخلی تمیز می باشد. در صورتی که از نظر طعم و عطر سیاهدانه ایرانی عطر بیشتری دارد. بهترین نوع با کیفیت ترین و پر رو غن‌ترین نوع سیاه دانه ایرانی می باشد‌. حال از آنجایی که می دانیم مهمترین مصرف سیاهدانه روغن گیری است پس میزان روغن موجود در دانه ها بسیار مهم می باشد.

سیاهدانه با قیمت کمتر برای روغن گیری استفاده می شود‌. روغن‌ سیا‌ه‌دانه ایرانی به خاطر تولید زیاد قیمت مناسبتر و روغن گیری خوب خود را به عنوان رقیبی بهتر برای سیاهدانه هندی معرفی کرده است. البته متاسفانه سیاهدانه ایرانی کاملا پاک و تمیز نیست و معمولاً اجزای گیاه سیاهدانه هم همراهش است‌‌.

جهت کسب قیمت خرید سیاه دانه اصل با مشاورین این مرکز فروش در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin