خانه / قیمت عمده سیاه دانه / قیمت سیاه دانه عمده در آبان 1400

قیمت سیاه دانه عمده در آبان 1400

قیمت سیاه دانه بر اساس کیفیت و خالص بودن آن تعیین می شود. هرچه سیاهدانه خالص تر و رنگش سیاه تر از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. علت گران بودن سیاه دانه تمیز بودن آن می باشد. چرا که فرآیند خالص سازی و تمییز نمودن بسیار زمان بر و هزینه بر می باشد. اما در کشور ما ایران با آوردن دستگاه های پیشرفته سورتینگ که معروف به سورت لیزری یا کالر سورت که دانه ها را بر اساس رنگ تفکیک می کند. به گونه ای که سیاهدانه ها را براساس سیاه بودن جدا نموده و خالص می کند.

تولید سیاه دانه سورت شده همان طور که گفتیم بسیار زمان بر و هزینه بر می باشد. چه بسا قیمت آن به مراتب از سیاه دانه بوجاری بیشتر بوده. خیلی از خریداران به این دو نوع دقت نمی کنند. سیاهدانه بوجاری دارای نا خالصی بوده و قیمت کمتری داشته. سیاهدانه به دلیل این که از محبوبیت زیادی برخوردار است.  مشتریان زیادی از سراسر ایران را دارا می باشد. این امر نیز سبب می گردد که این شرکت تولید کننده محصولات بی رقیب خود را به طریق عمده به بازار روانه سازد.

اگر قصد کسب اطلاعات در مورد قیمت سیاه دانه در آبان 1400 را دارید. به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

قیمت سیاه دانه عمده در آبان 1400

کاهش درد مفاصل با روغن سیاهدانه

کاهش درد مفاصل با روغن سیاهدانه

به طور کلی محصولات گیاهی از جمله سیاهدانه برای از بین بردن برخی از بیماری های مفید هستند. زیرا این گیاه دارویی خواص فراوانی داشته. از همین رو با افزایش مصرف این دانه های سیاه که طبع گرمی دارند. با خنک شدن هوا هم بیشتر می شود. از این رو قیمت سیاه دانه در پاییز و زمستان به مراتب بیشتر از فصل های گرم سال می باشد.

باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که سیاهدانه برای از بین بردن دردهای ناشی از مفاصل نیز کاملا مفید می باشد. در واقع کاهش درد مفاصل با روغن سیاهدانه به راحتی انجام می پذیرد. دلیل این موضوع هم وجود مواد معدنی و همچنین ویتامین های مختلف در این محصول می باشد. مهمترین آنها ویتامین آ می باشد. که باعث می شود سیستم دفاعی بدن مصرف کننده ها تقویت پیدا نماید.

به این ترتیب است که روغن بی نظیر و درجه یک سیاه دانه با خاصیت آرامبخشی که دارد. می تواند دردهای مفاصل را به خوبی از بین ببرد و مصرف کنندگان باید بدانند که این روغن را باید به طور مرتب و روزانه مورد استفاده قرار دهند. تا به این صورت اثربخشی این محصول گیاهی و درمانی منحصر به فرد که در طب سنتی نیز جایگاه ویژه ای دارد را به خوبی افزایش دهند.

فروشندگان سیاه دانه درجه یک برای مصرف کنندگان بهترین و با کیفیت ترین محصول را در نظر گرفته و برای فروش ارائه می دهند. این محصول برای مصارف مختلفی در خوراکی های متفاوت مناسب می باشد. شما می توانید طبق نیاز خود مناسب ترین سیاهدانه را با بهترین قیمت سیاه دانه در آبان 1400 را از مجموعه ما تهیه نمائید.

قیمت سیاه دانه عمده در پاییز 1400

قیمت سیاه دانه عمده در پاییز 1400

افراد کارشناس که در بخش قیمت گذاری در شرکت تولیدی سیاهدانه کار می کنند. قیمت سیاه دانه را از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه می دهند. قیمت تمام شده سیاهدانه به طور اینترنتی و کاملا دقیق به اطلاع افراد خریدار می رسد. برای این کار کافیست در این سایت به شماره های موجود تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

قیمت این دان های سیاه به صورت لحظه ای تعیین می گردد. با توجه به نوسان هایی که در بازار به وجود می آیند. همه روزه و هر لحظه در حال تغییر می باشد. چرا که با بخش بزرگی در واردات این گیاه دارویی روبه رو هستیم که تغییرات نرخ ارز در قیمت نهایی فروش این محصول تاثیر گذار می باشد.

قیمت سیاهدانه که به صورت نهایی به مردم ارائه می شود. بسیار مناسب است و خریدارها باید قبل از تهیه این نمونه های گیاهی ابتدا از این نرخ مطلع گردند. اگر شما هم در پی خرید این محصولات فوق العاده و گیاهی هستید بهتر است که قیمت نهایی و تمام شده این نمونه های مطلوب را به واسطه اینترنت به دست آورید.

مجموعه داپیدو با فروش سیاه دانه ایرانی خالص شده برای مصارف خوراکی با مناسب ترین قیمت در بازار، به دنبال کسب مشتری و رضایت خریداران می باشد. بهتر است برای کسب قیمت سیاه دانه در پاییز 1400 با ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin