خانه / قیمت عمده سیاه دانه / قیمت کیلویی سیاه دانه ایرانی اعلا

قیمت کیلویی سیاه دانه ایرانی اعلا

امروزه یکی از مهمترین اطلاعات در مورد سیاهدانه برای خریداران قیمت کیلویی سیاه دانه می باشد. چرا که با پرس و جو و کسب اطلاعات از فروشگاه ها با قیمت های متنوعی رو به رو می شویم. مجموعه داپیدو با فروش مستقیم و بدون واسطه سیاه دانه این محصول را با نازلترین قیمت به بازار کشور عرضه می کند. اگر به دنبال کمترین قیمت هستید. کافیست در این سایت به شماره های موجود تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید. سیاهدانه آسیاب شده ادویه ای کارآمد و مغذی است. که توسط مجموعه داپیدو با بهترین کیفیت در بسته بندی های با کیفیت به صورت عمده به مشتریان گرامی عرضه می شود. مجموعه ما فضایی لذت بخش و مهیج را برای ارائه سیاه دانه به مشتریان گرامی خود فراهم نموده است. تمامی محصولات کاملا تازه بوده و از لحاظ کیفی و کمی، کاملا استاندارد هستند.

سیاه دانه ایرانی عرضه شده در مجموعه ما در دو کیفیت بوجاری 98% و سورت شده نزدیک به 100% می باشد. قیمت این دو نوع کیفیت به دلیل این که محصول مستقیما از تولید کننده عرضه می شود. بسیار پایین بوده و از طرفی به دلیل تازگی محصول از کیفیت و عطر طعم بالای برخوردار می باشد. اگر قصد خرید سیاه دانه خالص 100% ایرانی را دارید و برای آگاهی از قیمت کیلویی سیاه دانه به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

قیمت کیلویی سیاه دانه ایرانی اعلا

از بین بردن و درمان سنگ کلیه با سیاهدانه

از بین بردن و درمان سنگ کلیه با سیاهدانه

با خرید سیاه دانه ای تازه با قیمت کیلویی بسیار مناسبتر از بازار فروش. محصولی با کیفیت و مرغوب را از ما تهیه کنید و با استفاده از آن به تقویت قوای جسمی و تقویت سیستم ایمنی بدن خود کمک کنید. سیاه‌ دانه محصولی است با هزاران معجزه که اگر بخواهیم به یکی از این شگفتی ها اشاره کنیم. باید از تاثیر آن بر روی رفع سنگ کلیه سخن به میان آوریم. شاید از خود بپرسید چگونه ممکن است که این دانه‌ های سیاه با اندازه کوچک خود تا این حد خاصیت داشته باشند.

این دان های سیاه دارای ترکیبات بسیار مهمی همچون کولین می باشد. نتایج برخی پژوهش ها نشان می دهد. مصرف سیاه دانه تاثیر مثبتی بر جلوگيری از تشكيل سنگ های اگزالات-کلسيم در افرادی که مستعد تشكيل سنگ های اگزالاتی هستند. همچنین در كاهش تعداد سنگ های کلیوی در این افراد نقش دارد.

برای گرفتن نتیجه بهتر لازم است آن را با کمی شیره و یا عسل مخلوط کرده  استفاده کنید.

اگر احساس خوشایندی از خوردن عسل با سیاهدانه نمی‌کنید مانعی ندارد. ما پیشنهاد دیگری برای شما داریم. می توانید آن را دم کرده و دم نوش آن را میل کنید . خوردن این محصول نه تنها برای کسانی که سنگ کلیه دارند معجزه های زیادی به ارمغان می‌آورد. بلکه برای تمام کسانی که دارای مشکلات کلیوی و همچنین درد های شکمی و معده هستند می تواند بسیار مفید و موثر واقع شود.

با افزایش محبوبیت و مصرف مردم این گیاه دارویی ارزش بیشتری پیدا کرده. از این رو هم بسیاری با سواستفاده از موقعیت این گیاه دارویی را با قیمت بسیاری بالا عرضه نموده. توصیه ما این است که حتما این محصول را توزیع کننده مستقیم از کشاورز خریداری نمایید. چرا که تولیدکننده کمترین قیمت کیلویی سیاه دانه را به مشتریان خود ارائه می کند.

قیمت کیلویی سیاه دانه سورت شده ایرانی

قیمت کیلویی سیاه دانه سورت شده ایرانی

این مجموعه با خالص نمودن یا سورت سیاه دانه توسط به روز ترین دستگاه های موجود در کشور. محصولی خالص و تمیز شده را برای مصارف خوراکی به بازار عرضه می کند. در حال حاضر قیمت کیلویی سیاه دانه سورت شده این مجموعه در کشور پایین ترین قیمت ممکن بوده. این نکته را متذکر شویم که سیاه دانه بوجاری با سورت فرق می کند. نوع بوجاری درصد خلوص کمتری نسبت به محصول سورت شده دارد.

بسیاری از خریداران به این دو نوع کلمه سورت و بوجاری دقت نکرده و فکر می کنند. هردو یک کیفیت را دارند. در عکس بالا فرق بین دو نوع کیفیت را مشاهده می کنیم. مراقب باشیم بسیاری از فروشندگان این محصول، سیاهدانه بوجاری شده را به جای سورت لیزری به مشتریان با قیمتی بسیار بالا معرفی می کنند.

فروشندگان واقعی سیاهدانه درجه یک، برای مصرف کنندگان بهترین و با کیفیت ترین محصول را در نظر گرفته و برای فروش ارائه می دهد. تا شما خریداران بتوانید بهترین ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید. انواع سیاه دانه از نظر کیفیت و خالص بودن در بازار عرضه می شود. که در خرید حتما باید به نوع آن دقت نمود.

این محصول ها برای مصارف مختلفی در خوراکی های متفاوت مناسب می باشد. شما می توانید طبق نیاز خود مناسب ترین سیاه دانه از نظر کیفیت در خالص بودن را با بهترین قیمت تهیه نمائید. در این مجموعه بهترین نوع سیاهدانه که از تازه ترین محصولات سال می باشند به فروش می رسند. با عرضه آن به صورت عمده، خریداران می توانند ارزان ترین سیاهدانه را در تناژ بالا تهیه کنند. برای کسب قیمت کیلویی سیاه دانه می توانید از راه های ارتباطی ما و به صورت غیر حضوری اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin