خانه / لوبیا قرمز / قیمت لوبیا قرمز فله ایرانی

قیمت لوبیا قرمز فله ایرانی

به دلیل صرفه ی اقتصادی خیلی از افراد در تلاش هستند تا هر میزان از لوبیا قرمز مورد نیاز خود را به صورت فله ای خریداری کنند. دلیل خرید لوبیا قرمز فله ای قیمت مناسب آن نسبت به بست بندی می باشد.  در عرضه مستقیم لوبیا از کشاورز در حجم عمده قیمت فروش نیز بسیار کمتر از بازار خواهد بود.

مشخصات لوبیاقرمز فله

مشخصات لوبیا قرمز فله

شاید بار ها این لوبیا را تحت عنوان لوبیای کلیه ای نیز شنیده باشید که دلیل این تعمیم نام، فرم و رنگی کاملا مشابه با کلیه ی انسان می باشد. لوبیا قرمز که به صورت فله عرضه می شود اگر از نوع درجه یک یا دستچین باشد دانه هایی کاملا سالم و تمیز برخوردار می باشد که نسبتا قیمت مناسبی هم دارد و هیچ گونه سنگ یا شن ریزه در آن مشاهده نمی گردد.

عنوان توضیحات
نام دیگر لوبیای کلیه ای
کیفیت بدون هیچ گونه سنگ یا شن ریزه
ویتامین ویتامین های کلسیم، آهن و روی
خواص درمانی مقوی برای قلب، کلیه و ریه

یکی از ویژگی های لوبیا قرمز که آن را به یک غذای فوق العاده تبدیل می کند حجم زیادی از ویتامین ها، کلسیم، آهن و… که ترکیبات و عناصر مهم برای بدن می باشند. این نوع از حبوبات دارای خواص ارزشمندی است که درون خود جای داده و برای تمام رنج های سنی نیز مفید محسوب می شود. لوبیا مقوی بسیار زیادی برای قلب، کلیه و ریه می باشد. برای خرید فله لوبیا قرمز با کمترین قیمت در این سایت اقدام نمایید.

قیمت لوبیا قرمز فله در خرید و فروش

قیمت لوبیا قرمز فله در خرید و فروش

کیفیت و سایز دانه های لوبیا دو عامل مهم در مشخص کردن قیمت لوبیا قرمز فله می باشند. محصولی با رده کیفیتی بالاتر قیمت خرید و فروش بیشتری نسبت به لوبیای سطح پایین دارند.

برای تهیه ی لوبیا قرمز به صورت فله باید پس از یافتن بهترین مرکز خرید، وزن مورد نیاز خود از این لوبیا را به فروشنده اعلام کرده و محصول خریداری را در یک‌ قیمت مشخص تحویل بگیرید.

با سفارش لوبیا قرمز در این سایت می توانید به تمام موارد لازم برای یک خرید موفق دست پیدا کنید که برخی از این موارد شامل قیمت عالی و کیفیت درجه یک می باشد، منتظر تماس شما هستیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin