خانه / لوبیا چیتی / قیمت لوبیا چیتی عمده تازه

قیمت لوبیا چیتی عمده تازه

یکی از انواع لوبیا مرغوب لوبیا چیتی تازه است که در این مجموعه مستقیم از کشاورز با قیمت مناسب عرضه می گردد. لوبیا چیتی تنها حبوباتی هست که در کشورما ایران در طی سال های اخیر قیمت با ثباتی داشت و تغییرات چشمگیری نداشت.  علت ثبات قیمت میزان تولید محصول می باشد که در ایران بسیار تولید می شود. در صورتی که لوبیا قرمز و سفید در سال 1401 با افزایش قیمت همراه بود و علت آن تولید کم این نوع از لوبیاها در کشور است.

آگاهی از قیمت عمده لوبیا چیتی در این سایت به شماره های موجود تماس بگیرید.

قیمت لوبیا چیتی عمده تازه

 قیمت لوبیا چیتی

 قیمت لوبیا چیتی

لوبیا چیتی با کیفیت ممتاز در این مجموعه در شهر اصفهان با قیمت کارخانه عرضه می گردد. فروش لوبیا به صورت عمده هم برای خریدار مقرون به صرفه تر است و هم برای فروشنده. این نوع لوبیا اندازه ای بزرگتر از نوع قرمز و سفید دارد و رنگ و ظاهری بسیار جذاب.

تولید لوبیا چیتی در ایران بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل نوسان قیمتی چندانی ندارد.  لوبیا چیتی پر مصرف ترین نوع لوبیا محسوب می شود که طعم بسیار خوب و کیفیت عالی دارد و منبع ویتامین های مختلف است. لوبیا چیتی را همه ما به خوراک لوبیا بیشتر می شناسیم اما این محصول را می توان در موارد مختلف حتی به جای لوبیا قرمز نیز استفاده کرد.

مشخصات لوبیا تلاش تازه

مشخصات لوبیا تلاش

از مشخصات خوب لوبیا چیتی این است که علاوه بر خوش پخت و خوش طعم بودن قیمت مناسبی نیز دارد. از آن می توان در پختن بسیاری از غذاها استفاده نمود. این محصول رنگی روشن و بافتی بسیار خوش پخت دارد و دارای لکه های قرمز بر بافت خود می باشد و آن را می توان لیبیایی خاص و خوش رنگ به شمار آورد.

عنوان توضیحات
خواص سرشار از پروتئین
ظاهر قرمز با لکه سفید
کاربرد خوراکی
انرژی 143 کیلو کالری

این محصول علاوه بر طعم عالی منبعی از املاح گوناگون است و مواد و املاح مورد نیاز بدن را تامین می کند و باعث تقویت بدن می شود و جز مرغوب ترین نوع لوبیا و حبوبات محسوب می شود.

قیمت خرید لوبیا چیتی

برای خرید لوبیا چیتی با قیمت مناسب کافیست در این سایت به مشاورین فروش تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. ما در این مجموعه تمام وقت پاسخگو مشتریان عزیز هستیم و محصولی با کیفیت را عرضه می نماییم. در عرضه یک محصول باید به تازگی آن اهمیت داد چرا که خریداران با خرید محصولی با کیفیت رضایت بیشتری خواهند داشت.

معمولا لوبیا چیتی درشت تر و خوش پخت تر است و بافتی ترد دارد که به کیفیت ممتاز آن که به لوبیا تلاش معروف می باشد. لوبیا تلاش که در استان چهارمحال بختیاری بیشتر کشت می شود و کیفیت بالایی دارد.

در  خرید علاوه بر این که باید به بافت آن توجه کرد خرید این محصول از فروشنده معتبر نیز حائز اهمیت است. معمولا مراکز فروش معتبر همیشه بهترین کیفیت را به فروش می رسانند و خرید از آن ها از نظر کیفیت مطمئن تر است و باکیفیت ترین نوع این محصول را به فروش می رسانند.

مرکز تولید لوبیا چیتی در کشور

مرکز تولید لوبیا چیتی در کشور

انواع لوبیا در کشورما تولید می گردد، اما نوع چیتی بیشتر در اصفهان به فروش می رسد. لوبیا چیتی اصفهان از نظر کیفیت کاملا ممتاز و دستچین و قیمت مناسبی دارد. اگرچه لوبیا ها و دیگر محصولات از نظر کیفیت درجه بندی می گردند و متناسب با نیاز مشتری با قیمت متفاوت نیز عرضه می گردد.

خرید واقعی با قیمت مناسب این محصول در واقع زمانی است که مشتری آن را از فروشنده و مرکز فروش اصلی خریداری کند. ‌وقتی مشتری درست انتخاب کند و این محصول را مستقیما از مرکز فروش معتبر خریداری نماید به کیفیت برتر با قیمت ارزان دست خواهد یافت.

پس برای انتخاب بهترین کیفیت و تازه ترین نوع لوبیا چیتی با قیمت ارزان به صورت آنلاین از طریق این سایت اقدام به خرید آن نمایید. از طریق شماره تماس موجود در سایت با کارشناسان و مشاوران برای خریدی مطمئن تر در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin