خانه / لوبیا قرمز / لیست قیمت لوبیا قرمز در اصفهان

لیست قیمت لوبیا قرمز در اصفهان

لوبیا قرمز علاوه بر تولید داخلی در کشور به مقدار زیادی هم وارد می شود از همین رو قیمت متفاوتی را در بازار دارد. تولید لوبیا قرمز در کشور همانند واردات آن از اهمیت زیادی برخوردار است که از چند کشور وارد می‌شود از جمله قرقیزستان، ازبکستان، مجارستان، اتیوپی و غیره که به صورت عمده وارد کشور می‌شود.

افزایش تولید این دانه غذایی در کشور می تواند نیاز بازار را تامین و به واردات این محصول کمتر شود. با همکاری شرکت ها و کارخانه ها با کشاورزان می توانند محصولی با کیفیت را با کمترین قیمت وارد بازار کنند. لوبیا قرمز در اصفهان قیمت های متفاوتی دارد و برای آگاهی از قیمت روز در بازار با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

لیست قیمت لوبیا قرمز در اصفهان

مشخصات لوبیای قرمز در قیمت گذاری

مشخصات لوبیای قرمز در قیمت گذاری

همانطور که می دانیم لوبيا قرمز از خانواده حبوبات است و مشخصات ظاهری آن در قیمت تاثیر بسیاری دارد. بیشتر خریداران و تاجران در درجه اول به کیفیت محصول و درنهایت به قیمت آن توجه می کنند. در فروش لوبیا قرمز باید محصول یکدست، یک رنگ و بدون ضایعات( کاه، سنگ، لوبیا شکسته و ریز و …) باشد.

در واردات و صادرات توجه به کیفیت، مشخصات ظاهری و قیمت لوبیا قرمز اهمیت بالای دارد. ازمشخصات لوبیا مرغوب می توان به خوش پخت بودن و شکل ظاهری بدون‌ عیبی باشد یعنی شکستگی و کپک زدگی روی آن مشاهده نشود. اندازه مناسبی داشته باشد یعنی دانه ها هم اندازه و درشت باشند.

تفاوت های بین قیمت لوبیا قرمز ایرانی و لوبيا قرمز وارداتی جود دارد. علاوه بر قیمت تفاوت های دیگری از جمله این‌که لوبيا قرمز ایرانی بسیار خوش طعم تر از وارداتی است اما نوع خارجی کشیده تر و تمییز تر میباشد و قیمت بالاتری نیز دارد.  لوبيا قرمز ایرانی با حضور دستگاه های پیشرفته در سورتینگ و بوجاری از نظر کیفیت در رقابت با انواع وارداتی می باشد در نتیجه تولید و عرضه آن کمک بسیاری به کشاورزی و اقتصادی کشور میکند.

لیست قیمت انواع لوبیا قرمز

لیست قیمت انواع لوبیا قرمز

شرکت های بازرگانی متعددی در فروش انواع حبوبات ازجمله لوبیا قرمز مشارکت دارند و هرکدام قیمت های متفاوتی را ارائه می دهند و ممکن است تفاوت در نرخ عرضه در کیفیت محصول یا وارداتی بودن آن باشد، مجموعه داپیدو با همکاری کشاورزان داخلی محصولات تولیدی در داخل کشور را در بالاترین کیفیت ممکن عرضه میکند.

این مجموعه با عرضه مستقیم لوبیاقرمز ، سفید و جیتی محصولی با قیمت مناسب را به فروش می رساند. اما به دلیل تامین نیاز بازار داخلی گاهی اوقات بسیاری از شرکت ها اقدام به واردات لوبيا از نقاط مختلف جهان میکنند.  لازم به ذکر است فعالیت شرکت ها در این زمینه هم باعث سود آوری خوبی برای شرکت بوده و هم برای تامین نیاز بازار داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است.

از دلایل کمبود لوبيا قرمز در بازار داخلی می‌توان به خشکسالی سود جویی و تخصیص قرار نگرفتن ارز دولتی در این حوضه می‌توان اشاره نمود.

جهت دریافت به روزترین لیست قیمت لوبیا قرمز به شماره های موجود درسایت تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سجاد احمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120780322

phone icon شماره تماس: 09134431028

phone icon شماره تماس: 09134431029

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

aparat icon کانال آپارات: dapido@

telegram icon تلگرام: dapido@

instagram icon اینستاگرام: dapido.ir@

email icon ایمیل: Dapidoseed@gmail.com

درباره ی admin